دشمن به دنبال از بین بردن آثار مکتب مقاومت در منطقه است

ساعت: 11:06
تاریخ انتشار: 14/10/1400
کد خبر: 1796345

استاد معارف و علوم اسلامی دانشگاه ولیعصر رفسنج:

گالیب گدیری گفت: پس از ترور فیزیکی سردار، اکنون دشمن در صدد کشتن مجدد شخصیت این مرد بزرگ در عرصه مقاومت است و زمان آن فرا رسیده که اثر شخصیت و نوع نگاه او به مقاومت و مخالفت از بین برود. استعمارگران.» ادعا می کنند که با آنها مخالفت می کنند و اصطلاحات و حتی نام شخصیت ها را تغییر می دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گالیب گدیری، استاد معارف اسلامی و حقوق دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنج در گفت و گو با خبرنگار راه آرمان در مدرسه سلیمانی گفت: به عبارت دیگر، فرهنگ، آداب و روش هایی که در نتیجه یک سلسله مؤلفه های اسلامی برای مقابله و مقابله با استعمار ایجاد شد; در واقع دشمن ادعا می کند که منهدم شده است.

در فرهنگ لغات دشمن، کسانی که بر جهان تأثیر می گذارند باید کشته شوند

وی گفت: دشمن به دنبال این است که افرادی را که در تبیین مسیر مقاومت نقش بسزایی دارند و در اراده راه مقاومت نقش بسزایی دارند، از بین ببرد و سپس شخصیت آن افراد را از بین ببرد. برنامه ها و برنامه هایی برای دستیابی به اهداف خود در این راستا انجام می دهند.

استاد دانشگاه ولیعصر(عج) تاکید کرد: فرمانده دل ما شهید سلیمانی همان چیزی بود که دشمن در واقع همین طور پیش بینی کرد و پس از طراحی و انجام ترور فیزیکی این شخصیت بزرگ، این سردار عزیر از محدوده جغرافیایی حذف شد. از مقاومت

گدیری افزود: پس از ترور فیزیکی سردار، اکنون دشمن به دنبال کشتن مجدد شخصیت این مرد بزرگ در میدان مقاومت است و زمان آن رسیده که اثر شخصیت و نوع نگاه او به مقاومت و مخالفت را از بین ببرد. . استعمارگران و حذف افکار مردم و جامعه «که ادعای مخالفت با آنها و تغییر اصطلاحات و حتی نام شخصیت ها را دارند.

پس از قتل فیزیکی، دشمن به دنبال کشتن شخصیت مردان بزرگ است

وی با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شیطنت های دنیا قصد دارند جلاد را به جای شهید و شهید را جلاد کنند، گفت: او یک شخصیت است، دشمن می خواهد این آثار را محو کند و نگذارد. ردی از راه و مقصد او در دنیای امروز.

استاد دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنج با بیان اینکه باید مواظب حوادث و اطراف باشیم، گفت: سردار گلب دیگر نباید کشته شود، باید مراقب بود تا شاخه ها و تنش هایی که غرب متوجه شود. «نظارت باشد و ببیند چه زمانی دشمن غرایز خود را در برخی از راه‌های جامعه اعمال می‌کند، تا گذرگاه را در آنجا ببندد.

قدیری گفت: دشمن از ما می‌خواهد که نگاه خود را به رفتار استعماری او تغییر دهیم و نمونه‌هایی از اهداف او را که در اتاق فکر خود توضیح داده است در ذهن خود القا کنیم، بنابراین باید این خلاءها به‌عنوان یک خط شناسایی شود. و برخی القائات که آگاهانه یا ناخودآگاه از دهان برخی خارج می شود، ابزاری است که به نفع دشمن برای کشتن مجدد رهبر دل ها خواهد بود و باید بسیار مراقب آن باشیم.

عده ای خواسته یا ناخواسته دهان دشمن شدند

وی اذعان داشت: افرادی که بدون توجه به موقعیت و جاسوسی دشمن سخنان نادرست می گویند، در واقع سلاح هایی هستند که به دنبال کشتن شخصیت این بزرگوار هستند و قصد دارند راه را صاف کنند و هاله ای از ابهام در مسیر ایجاد کنند. مقاومت. «استکبار و ضد استعمار داشته باشید.

استاد دانشگاه ولیعصر(عج) با بیان اینکه نسل بعدی که بحث مقاومت را دست نزده و شهامت ندیده و نشنیده است، امروز باید از غذای مکتب سلیمانی سیراب شود، گفت: این نسل آینده است که ناخواسته با آن مواجه می شود. ما باید از تسلیحات و حجم دشمن چه در بیرون و چه از تریبون برخی افراد در داخل آگاه باشیم.

بدترین نوع قتل؛ ترور سردار سلیمانی

قدیری گفت: اکنون شرایط ما حساس‌تر و حیاتی‌تر است، زیرا بدترین قتل ممکن است رخ دهد. در واقع وقتی یک فرهنگ و مکتب جدید شکل بگیرد، هم برای استعمارگران و هم برای بنیانگذاران این مکتب مشکل خواهد بود. او سال ها توانسته به هدفی که ترسیم کرده و مسیرش را برساند، اما اگر موفق شویم، نماد جهان مقاومت ما را به عصر مبدأ نزدیک می کند.

وی ادامه داد: اگر دشمن موفق شود باز هم مقصر کشته شدن این قهرمان خواهیم بود، بنابراین باید مراقب بود و توپخانه دشمن را دید و هر بار که دشمن اشاره کرد بلافاصله این جبهه و خط را تقویت می کنیم و اگر جهت دشمن: تغییر به مکتب و گفتمان مقاومت؛ شک نکنید هدف دشمن کشتن دوباره سردار دلا است.

استاد دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان تاکید کرد: قطعا دشمن شروع کرده است، بنابراین باید در هر زمینه ای که در آن تخصص داریم و در هر نقشی که هستیم، غم و اندوه خود را ابراز کنیم. از رسانه ها، انجمن های دانشگاه، نمازهای کلیسا، مساجد و غیره محافظت و نظارت کنید تا مسیر مدرسه آسیب نبیند. گوشمان به شایعات حساس باشد، باور نکنیم و اگر شبهاتی هست سریعا رفعش کنیم و از میراث مکتب مقاومت حفاظت جدی کنیم.

راه نجات بشریت را مدعیان و رهبران مکتب مقاومت گذاشته اند

گدیری ادامه داد: راه نجات بشریت توسط داعیان و رهبران مکتب مقاومت هموار شده است و نهال های مقاومت اکنون به خون شهدای این میدان آغشته شده و به زودی به درختی بزرگ تبدیل خواهد شد. نباید به دشمن اجازه تجاوز و جلوگیری از ثمرات آن را داد.

استاد دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجان گفت: بی شک درخت بزرگ مقاومت به ثمر خواهد نشست و ثمره این درخت بزرگ می تواند کام همه را شیرین کند و بعد از آن آرامش را برای همه به ارمغان بیاورد، بنابراین باید مراقب باشیم که دشمن وارد نشود و ما در آبیاری و مراقبت از این درخت غفلت نمی کنیم و شرکت نمی کنیم.

وی گفت با تمام توان و تجهیزاتی که داریم باید گفتمان مقاومت و مکتب سلیمانی را رصد و از آن دفاع کنیم. برای ترجمه زبان های مختلف و در دسترس قرار دادن آنها برای همه طبقات.

نباید به نام و تصویر شهید سلیمانی بسنده کنیم

کادری با تاکید بر اینکه نباید به نام و تمثال شهید بسنده کنیم، گفت: نخبگان برای گسترش این فرهنگ نیاز به تدوین کتاب و مقاله دارند و فقط نام شهید را ببرند یا تندیس او را منتشر کنند که خوب است اما کافی است. “نه، بیایید متوقف نشویم.

استاد دانشگاه ولیعصر(عج) رفسنجانی تاکید کرد: مهمترین وظیفه ما گرفتن پرچم و پرچمی است که آشکارا روی زمین افتاده است و باید همه مردم دنیا را از اتفاقات رخ داده آگاه کنیم و بگوییم به زودی دنیا به برکت خواهد رسید. پاکی و قربانی خون شهدا بودند «آنها در مسیر مقاومت بودند، ظهور اتفاق می افتد و ما باید در این لحظه احساس بی نقشی کنیم که بزرگترین ضایعه خواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ارزش انسان به فعالیت و نقش او در جامعه بستگی دارد نه اینکه در کار خود موفق باشیم و به دنبال امتیازات خودمان باشیم و ثروت خود را افزایش دهیم و… چرا که راهش این نیست، خداوند برتری را مقدر کرده است. . بیایید دست دراز کنیم، پس باید فرصت ها را غنیمت بشماریم و هر ساعت در اعتلای مکتب سلیمانی نقش آفرینی کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید