دشمن به دنبال بی اعتبار ساختن محکومیت شورشیان جنایتکار از طریق جنگ رسانه ای است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حیدر جهان بخشی، کارشناس سیاسی در گفتگو با دیار آفتاب؛ وی گفت: دشمنی و دشمنی استکبار از گذشته با جمهوری اسلامی ایران است و دشمنان نمی توانند پیشرفت جمهوری اسلامی را ببینند.

وی افزود: در جنگ آموزشی، در یک جنگ همه جانبه، دشمن با حمایت جهانی ایران اسلامی را محاصره کرده است تا ما را منزوی کند.

جهانبخشی تصریح کرد: امروز کشورهای دیگر دشمن را برای حمله به جمهوری اسلامی ایران همراهی می کنند اما تاکنون شکست خورده اند و خواهند کرد.

این کارشناس سیاسی گفت: دشمن با ناکامی های متعدد در جنگ علیه ما، با مطالعه نسل ها و طیف های مردم به دنبال ایجاد جنگ داخلی و اغتشاش در نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی بیان کرد: دشمن برخی از راهزنان را بدون تیزبینی سیاسی شناسایی کرده و افراد را به هلاکت رسانده است.

جهانبخشی گفت: این اراذل و اوباش که به ارزش ها و آرمان ها اعتقادی ندارند و برای این آتش بازی ها و کشتارها از دشمن پول می گیرند.

این کارشناس سیاسی افزود: کشوری که این همه شهید داده و مقاومت کرده است جای اراذل و اوباش نیست و قوه قضائیه باید این اراذل و اوباش را کنترل کند.

وی گفت: دشمن دست از توطئه برنمی‌دارد و در جنگ رسانه‌ای می‌خواهد شورشیان را تطهیر و از مجازاتشان محروم کند.

وی گفت: دشمن می خواهد با جنگ روانی و خلاقیت های رسانه ای قوه قضائیه را در مقابل فتنه گران وادار به عقب نشینی کند.

جهانبخشی بیان کرد: در کشورهای غربی وقتی بحث اعتراض در کشور خودشان مطرح می شود، اختیارات کامل را به پلیس برای سرکوب می دهند، اما وقتی صحبت از برخورد با اراذل و اوباش قاتل در ایران می شود، کاملا از آنها حمایت می کنند.

این کارشناس سیاسی گفت: رسانه های دشمن همواره به ظالمان مردم ایران حمله می کنند اما در عمل رفتاری غیر از انتظار با شهروندان و مردم خود دارند.

وی خاطرنشان کرد: رسانه‌های دشمن به نفع ایرانیان معترض ظلم و ستم را فریاد می‌زنند، اما در حالی که بدترین جنایات و ظلم‌ها را علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام می‌دهند، ملت ایران زیرک و آگاه است و فریب مردم ایران را نخواهد خورد. رسانه های دشمن

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید