دشمن به دنبال فلج کردن حمله نظام/ معاندین به شورای نگهبان است


ساعت: 11:24
تاریخ انتشار: 1301/04/26
کد خبر: 1883749

آیت الله عبادی با بیان اینکه معاندین از درون و بیرون به بدنه مقدس شورای نگهبان هجمه می کنند، گفت: تمرکز دشمن آسیب زدن به این نهاد است. باید بدانید که دشمن می خواهد اعضای خود را در کارشان فلج کند تا نظام را فلج کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش خاورستان، آیت الله سید علیرضا عبادی امروز در دیدار یکی از مسئولان سازمان نظارت و بازرسی انتخابات در خراسان جنوبی اظهار داشت: قداست شورای نگهبان کاملا مشخص است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: آنچه به عنوان قانون در کشور انجام می شود باید بر اساس شرع باشد و هدف انقلاب اسلامی نیز همین بود.

وی در خصوص حفظ اعتماد به آرای مردم نیز گفت: سرنوشت و آینده کشور در گرو این موضوع است و هم حق الناس و هم حق الله محسوب می شود زیرا همه حقوق مردم شامل می شود. در اجرای حقوق مملکتی و الهی در عرصه حفظ اسلام و انقلاب.

آیت الله عبادی با بیان اینکه معارضان از درون و بیرون به بدنه مقدس شورای نگهبان هجمه می کنند افزود: این یک مشکل طبیعی است و اصولاً تصرف و حفظ حقوق اجتماعی در همه کشورها به اشکال مختلف یک ضرورت اجتناب ناپذیر است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: با توجه به اهمیت همه جانبه شورای نگهبان و تمرکز دشمن برای آسیب رساندن به این نهاد، باید توجه داشته باشید که دشمن می خواهد شما را در کارتان فلج کند تا بتواند جامعه را فلج کند. سیستم.

ایشان در ادامه فرمودند: مواظب باشید در این امانت خدا و انسانها کمترین ضعفی وجود نداشته باشد و جز خدا را شریک این کار قرار ندهید و اگر ضعفی بود به جامعه و اینان انسانی و الهی برگردانده شود. حقوق محفوظ خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید