دشمن به دنبال ناکارآمدی نظام اسلامی است


ساعت: 11:43
تاریخ انتشار: 1401/01/02
کد خبر: 1817059

ماموستا یوسفی گفت: دشمن سعی دارد مظاهر امید را پنهان کند و اقتدار نظام مقدس را در همه عرصه ها پنهان کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مامستا عثمان یوسفی در گفت و گو با اروم نیوز گفت: مردم ایران همواره در دفاع از ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی و حضور مستمر و فعال خود در عرصه های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی پیشگام و مدافع بوده اند. عرصه ها.”

وی افزود: انقلاب اسلامی یک انقلاب الهی و فرهنگی است که اجرای نابجا و وحشیانه دیکتاتوری شاهنشاهی زمینه ساز این انقلاب مبارک شد.

ماموستا یوسفی گفت: امروز انقلاب اسلامی با امید به آینده و با حمایت رهبری و اتکال به خداوند و روح القدس بر ائمه معصومین (ع) و مردم ولایت مدار در مسیر درست حرکت می کند. و نیروهای جوان.”

وی گفت: دشمنان ملت ایران با تبلیغات نادرست و ناامیدکننده سعی در مأیوس کردن آینده انقلاب و نظام دارند. به این سوال فکر کنید.

یوسفی گفت: امروز به لطف خداوند و رهنمودهای رهبری و مسئولان ایران در منطقه در همه عرصه ها به عنوان اولین نیروی منطقه به ویژه در بحث ثبات و امنیت پایدار تبدیل شده ایم.

وی با اشاره به اینکه دشمن نیز در صدد ناامید کردن مردم و انحراف افکار عمومی از انتخاب درست بود، گفت: اما مردم هوشیار بودند و با حضوری باشکوه نشان دادند که از اقتدار و برکات دشمنان انقلاب ناامید نیستند. .» خوردن و تکبر را می دانند.

امام جمعه رباط با اشاره به اینکه دشمن می خواهد با سیاه نمایی، ناامیدی و تیرگی آینده مردم کشورش را ناامید کند، گفت: امید مفهومی مقدس و از ویژگی های زندگی است. در مقابل ناامیدی بزرگترین دشمن یک ملت است، «همه باید ناامیدی را از دل مردم دور کنیم و تلاش دشمنان و استکبار را ناکام بگذاریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید