دشمن جوانان کشور را وارد جنگ نرم کرده است، دشمنان دائماً در صدد ایجاد شکاف بین مردم و مسئولان هستند.

ساعت: 11:25
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802050

سردار گیاسی گفت: امروز جمعیت جوان ایران مهمترین مؤلفه قدرت و فرصت پیشرفت در کشور است، بنابراین دشمن در جنگ نرم این جوانان مستعد را هدف قرار می دهد تا آن فرصت را تهدیدی برای ایران کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; سردار سید هاشم گیاسی فرمانده سپاه امام رضا(ع) صبح امروز در جمع فرماندهان ناحیه بسیج مشهد گفت: امروز حکومت الهی ما ۴۳ ساله شد. ما از اول اسلام تا امروز هیچ حکمی نداشتیم «که دین خدا بیش از 10 سال در آن زندگی کرده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز چهل و سومین سالگرد انقلاب اسلامی ماست و امروز در غیبت امام عصر(عج)، امام معصوم و نایب ایشان سکاندار انقلاب اسلامی است، گفت: امروز وظیفه ماست که پاسداری کنیم. و این دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است، این رسالت همه ماست و زحماتی است که باید از این رسالت غرورآفرین به انجام برسانیم.

گیاسی با تاکید بر اینکه دفاع از این انقلاب با عمل به دست آمده است و باید تلاش کنیم تا پاسداران شایسته ای در انجام وظایف خود باشیم، گفت: پاسخگویی یک فرصت و یک آزمون است. باید به خوبی از آن استفاده کنیم. توصیه این است که در Put وظایف اخلاص سرلوحه کار ماست و همواره مراقب اعمال و رفتار خود باشیم زیرا در غیر این صورت نمی توانیم به رسالت خود عمل کنیم.

ما باید همیشه تابع دستورات و مقام معظم رهبری باشیم

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با تاکید بر اینکه باید همیشه تابع دستورات و مقام معظم رهبری باشیم، یادآور شد: مهم این است که باید بدانیم وظیفه امروز ما اطاعت از ولی فقیه است، امروز شما اگر به زندگی بزرگانی چون شهید حاج قاسم سلیمانی نگاه کنید، همه موفقیت ها و دستاوردهای خود را در اطاعت از ولی فقیه می دانند.

وی با اشاره به تمرکز مقام معظم رهبری بر جنگ نرم دشمن گفت: امروز در فضای مجازی در معرض جنگ نرم هستیم. بین جنگ نرم و جنگ سخت تفاوت وجود دارد. دشمن در جنگ سنگین به دنبال سنگرهای مرزی یا نفوذ است، «به این دژها می رود، اما در جنگ نرم، دشمن به دنبال نفوذ به افکار و عناصر اساسی نظام است.

غیاثی در ادامه با تاکید بر هوشیاری جوانان در شرایط حساس کنونی نسبت به اقدامات دشمن در فضای مجازی، افزود: امروز باید در عرصه جنگ نرم بسیار مراقب باشیم چرا که جمعیت امروز ما جوان است و فرصت محسوب می شود. برای کشورمان «شاید هدف اصلی دشمن در جنگ نرم و غفلت بتواند فرصت را به تهدید تبدیل کند.

دشمن در فضای مجازی شخصیت جوانان و نوجوانان را هدف قرار می دهد

وی در ادامه بر هوشیاری و توجه به نفوذ دشمنان تاکید کرد و گفت: دشمن با این تریبون تلاش می کند جوانان ما را بی انگیزه کند و از طریق فضای مجازی روی شخصیت و قدرت جوانان ما کار می کند و این فرصتی می شود. روزی که در خاکریزها با دشمن جنگیدیم، امروز معتقدیم خاکریزهای جبهه برداشته شده و او وارد دانشگاه های ما شده و شخصیت جوانان و نوجوانان ما را با روش های دقیق هدف قرار داده است.

وی همچنین در بخشی از سخنان خود با توجه به نیاز جامعه امروزی به فعالیت های اخلاقی گفت: فعالیت های جهادگران از مصادیق کارهای اخلاقی، فعالیت های ورزشی هنری و… است. آنها باید در میدان‌ها و پایگاه‌ها خوب عمل کنند.» باعث شود بسیجیان در میدان احساس مفید بودن کنند.

دشمن با تکیه بر قطبی سازی به دنبال رسیدن به اهداف خود است

گیاسی تمرکز بر استعدادیابی در بین بسیجیان را از اولویت های کاری خود عنوان کرد و یادآور شد: امروزه در بین بسیجیان عزیز افراد مبتکر و دارای برنامه های اجرایی خوبی هستند و می توانند در طرح عملیاتی نیز شرکت کنند.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) با اشاره به تلاش های بی وقفه دشمن گفت: در چند سال اخیر تمرکز دشمن بر آموزش و ایجاد شکاف بین مردم، مسئولان و جامعه بوده است و باید مراقب دشمن و دشمن باشیم. اقدامات.”

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید