دشمن در جنگ ترکیبی به دنبال تغییر باورهای جوانان است


ساعت: 20:34
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905934

کریمی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ هیبریدی به دنبال تغییر باورهای جوانان است، گفت: اصل درگیری نظام اسلامی با دشمن دین است و ملت ایران ملتی مسلمان است و از آن عدول نمی کند. اعتقادات به هر شکلی باشد و برای رسیدن به این وضعیت کنونی تلاش و خون زیادی به کشور داده ایم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب ؛ محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی عصر امروز در شورای اداری استان مرکزی اظهار داشت: انقلاب اسلامی دوران 40 ساله پر حادثه و جهاد را پشت سر گذاشت و نسل های انقلابی موفق به کسب یک دوره شدند. بعد از آن جهادها می آید و در 40 سال اول قطعاً در کارمان مشکل داشتیم و این مشکلات و مشکلات هم طبیعی است و در این مدت باید یک قدرت ماندگار پیدا می کردیم.

کریمی تصریح کرد: هر دولتی برای بقای خود نیازمند اطلاعات است و باید در کشورمان اطلاعاتی شکل می گرفت که در مقابل تهدیدات داخلی و خارجی مقاومت کند، امروز می توانیم فهرست بلندبالایی از بازسازی های کشور را ارائه کنیم.

وی ادامه داد: ما در جهاد فرهنگی با دشمنانی می جنگیم که به هر وسیله سعی در حمله به ایران اسلامی دارند. ما آن را به دنیا نشان دادیم.

فرمانده سپاه روح الله گفت: ما در جهاد فرهنگی با دشمنان می جنگیم و دشمنان به هر وسیله ای در صدد حمله به ایران اسلامی هستند که با نشان دادن آن به جهانیان و خودکفایی در بسیاری از عرصه ها به این مهم دست یافتیم.

کریمی افزود: در 40 سال دوم به دنبال این هستیم که یک حکومت جدید مبتنی بر ایمان دینی و خدا را دنبال کنیم که البته در حال شکل گیری است، امروز قدرت آمریکا روند نزولی را طی می کند و این گفته خود آمریکاست که بیان می شود. در سند 2025 خود به این اهمیت پی برده است که اگر تا سال 2025 نتواند به یک رهبر جهانی تبدیل شود، سقوط کرده و شکست خواهد خورد.

وی یادآور شد: آنها از حاکمیت جدید جمهوری اسلامی، آمریکا و اسرائیل احساس خطر می کنند، بنابراین باید با تمام توان وارد میدان شوند، دشمنان ترفندهای نظامی را امتحان کردند و به نتیجه رسیدند، بنابراین رویکرد خود را تغییر دادند. مقام معظم رهبری سال گذشته زنگ خطر فتنه جهانی را به صدا درآوردند و هشدار دادند که دشمن جنگ ترکیبی با اجزای مختلف به راه انداخته است.

فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: اگر جمهوری اسلامی ایران بخواهد در سطح راهبردی خود باقی بماند، مانند تمام قدرت های گذشته حذف می شود، بنابراین برای اینکه ایران سقوط نکند باید از سطح استراتژیک خود عبور کند.

وی ادامه داد: جنگ ترکیبی 2 ضلع اصلی دارد که یکی از طرف های این جنگ تحریم های ظالمانه است و دشمن با تمام توان روی این موضوع مانور می دهد. به این مشکل افزوده می شود جنگ شناختی که عملیات رسانه ای و عملیات روانی در این جنگ است. جنگ همچنان ادامه دارد، دشمن اکنون از ابزار رسانه ای برای جایگزینی واقعیت و حقیقت استفاده می کند.

کریمی بیان کرد: عملیات روانی دشمن نباید ما را به اشتباه بیندازد و مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا و اسرائیل با تمام توان وارد میدان شده اند پس باید بصیرت داشته باشیم و از توطئه های دشمن آگاه باشیم.

وی با اشاره به اینکه فضای مجازی میدان نبرد به محلی برای کشتار دشمنان تبدیل شده است و دشمن از این فضا که به نظر پیشرفت است برای اهداف خود استفاده می کند، تصریح کرد: اکنون دشمنان با ایجاد اهداف شوم خود تلاش می کنند تا به اهداف شوم خود برسند. محتوا در بستر فضای مجازی

فرمانده ارتش روح الله گفت: فتنه امتحان مردم است و آنچه مهم است خروج از فتنه است و در سوره مبارکه اسراء به خوبی به ویژگی های فتنه و راه خروج از فتنه اشاره شده است.

وی افزود: جنگ ترکیبی دشمن یک ویژگی مهم دارد که همه نیروها و توانمندی های دشمنان در کنار هم قرار گرفته و به همین دلیل اثرگذار هستند و به همین دلیل موضوعی به نام حجاب را مطرح می کنند که همه نسبت به آن حساس هستند.

کریمی ادامه داد: پیچیدگی و ابهام از دیگر ویژگی های جنگ هیبریدی دشمن است و به همین دلیل جایگاه واقعیات و واقعیت ها را جابجا می کند و به عنوان مثال با دروغ پردازی واقعیت رژیم پهلوی را وارونه نشان می دهد و دشمن ذهن جوانان است. حوادث انقلاب اسلامی را نابود می کند.

کریمی بیان کرد: تشویق به یأس و ناامیدی، نادیده گرفتن ضعف ها و ناکامی های بزرگ خود، نادیده گرفتن دستاوردهای انقلاب اسلامی، کاهش غیرت دینی، ایجاد اختلافات قومیتی و قبیله ای، القای ناکارآمدی مسئولان و انقلاب و انجام عملیات روانی علیه ملت از جمله موارد است. یکی از مهمترین راهبردهای دشمنان در جنگ، نرم است و با تحقق تبیین جهاد، قطعاً دشمن درهم شکسته خواهد شد.

فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: دشمن با چالش هایی که در برخی زمینه ها وجود دارد به دنبال ایجاد بحران است و به دنبال القای ناامیدی است و به خوبی می داند که جامعه ای که ناامید است نمی تواند به سمت پیشرفت حرکت کند سرعتش را کاهش می دهد و نمی تواند در مقابل دشمن دفاع کند.

وی تاکید کرد: دشمن در همه راهبردها در برابر انقلاب اسلامی با شکست مواجه بوده و در منطقه نیز با شکست جدی مواجه شده است و امروز اسرائیل که به دنبال نیل تا فرات بود در محاصره خود قرار گرفته و حتی توان دفاع را هم ندارد. خود

وی ادامه داد: آمریکا که قبل از انقلاب اسلامی ایران را در نظر نداشت، اکنون به دنبال مذاکره است و دشمن برای خیانت به ملت ایران تحریم های اقتصادی را اعمال کرد و حتی در این راهبرد هم شکست خورد و امروز جمهوری اسلامی از بعد اقتصادی فرصت دارد. به دستاوردهای بزرگی دست یافته و دستاوردهای زیادی در این راستا ایجاد شده است.

کریمی تصریح کرد: دشمن در عرصه مقابله با انقلاب اسلامی به طور کامل شکست خورده است و در این برهه از عمر دولت سیزدهم مردم و انقلاب اقدامات امیدوارکننده و دستاوردهای چشمگیری صورت گرفته است و دشمن به شدت از واقعیت ها عصبانی است. و پیشرفت کشور

وی یادآور شد: باید مواظب باشیم که عملیات روانی و جنگ شناختی دشمن ما را گمراه نکند و هوشیار باشیم که دشمنان با ملت ایران همدردی نکنند و دشمنی دشمن را به وضوح نشان دهیم اما متاسفانه برخی نمی خواهم دشمنی دشمنان را ببینم.

کریمی ادامه داد: مردم ایران همیشه فهیم بوده اند و در این اتفاقات اخیر حق را از باطل تشخیص دادند و با وجود مشکلاتی که به وجود آمد اجازه ندادند امنیت کشور خدشه دار شود.

فرمانده سپاه روح الله تصریح کرد: نگاه آزاداندیشی در برخی زمینه ها ملت را دچار مشکل کرده است و دشمن با این مشکلات سعی در موج سواری دارد و عقب ماندگی در برخی زمینه ها ناشی از بی توجهی به منویات مقام معظم رهبری است.

کریمی با اشاره به اینکه دشمن در جنگ هیبریدی به دنبال تغییر باورهای جوانان است، گفت: اصل درگیری نظام اسلامی با دشمن دین است و ملت ایران ملتی مسلمان است و از آن عدول نمی کند. اعتقادات به هر شکلی و برای رسیدن به این جایگاه کنونی ما مجاهدت و خون زیادی به کشور دادیم و با افتخار می گوییم ایران اسلامی امروز مستقل است و ما تصمیم گیرنده هستیم.

وی افزود: یکی از مهمترین اقدامات پیش رو، بازنگری در توزیع ثروت در کشور است و این یکی از چالش های پیش روی کشور است و باید اقدامات عاجل برای رفع مشکلات معیشتی انجام شود و امیدواریم دولت سیزدهم بتواند در این زمینه اقدام کند. تا در این راستا گام های بزرگی برداریم.”

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ملت ایران مردمی متدین، متدین و بصیر است و در مراحل مختلف و آزمایشات ۴۳ ساله همواره سربلند بیرون آمده اند و به فضل الهی فصل درخشانی از موفقیت و درخشش برای ملت بوده است. گام دوم انقلاب.بخورید

کریمی گفت: دشمن برای تحریک جامعه نخبگان کشور از جمله دانشجویان برنامه ریزی کرده است و نباید اجازه دهیم دشمن با جهاد به اهداف شوم خود برسد.

وی خاطرنشان کرد: رضایت مردم یکی از موضوعات مهمی است که باید همواره مورد توجه کارکنان و مدیران ادارات مختلف باشد و مردم از مدیران انتظار خدمت دارند و همه باید در میان مردم باشند و وقت بیشتری را برای مردم بگذارند و این کار را نمی کنند. فقط باید از نظر زمانی محدود شود، اداری بود زیرا پاسخگوی نیازها و خواسته های مردم نبود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید