دشمن در سوریه ای شدن ایران اسلامی با عقب نشینی جدی مواجه شد


ساعت: 19:23
تاریخ انتشار: 09/04/1401
کد خبر: 1913550

احمدی گفت: حضور مردم در حماسه های چند هفته اخیر به ویژه مراسم شهدا نشان از شکست راهبردی دشمن دارد و دشمن در سوریه سازی ایران اسلامی با شکست جدی مواجه شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش دیار آفتاب؛ احمدی تسخین کارشناس برجسته سیاسی امروز در همایش طلایی عفاف و حجاب در جمع بسیجیان حضرت زهرا (سلام الله علیها) اراک اظهار داشت: اسلام کامل ترین دین و امام خمینی (ره) است. با انقلاب اسلامی و انقلاب اسلامی اسلام را زنده کرد و برای زن ایرانی احترام و عزت قائل شد و هیچ دینی جز اسلام به زن اهمیت نداد.

وی افزود: ایران اسلامی به برکت تفکر انقلابی خود دومین موشک قدرتمند جهان است و امروز دشمنان از آن هراس دارند و توان تحمل ایران را ندارند.

احمدی ادامه داد: میزان پیشرفت علمی ایران از زمان انقلاب به بعد افزایش چشمگیری داشته است و امروز در سایر علوم و دانش روز حرف های زیادی برای گفتن داریم.

وی با بیان اینکه دشمن از دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی خشمگین شده است، گفت: دشمن پس از مواجهه با شکست جدی در همه راهبردهای 43 ساله به جنگ ترکیبی روی آورده است.

این کارشناس سیاسی با اشاره به اینکه تجزیه ایران اسلامی مهمترین هدف دشمن در جنگ ترکیبی است، افزود: دشمنان از یک سو اقتصاد و معیشت مردم را هدف قرار داده و از سوی دیگر به دنبال آن هستند. مقابله با انقلاب اسلامی و ملت ایران با تاکتیک نظامی.

وی ادامه داد: در حوادث اخیر دشمن به دنبال ناامنی ایران بود اما به لطف رهنمودها و هوشمندی مقام معظم رهبری و حضور و بصیرت مردم در صحنه شکست خورد و دشمن نتوانست. مردم را در آشوب های خیابانی و تحقق پروژه ناامنی ایران با خود همراه کند

این استاد دانشگاه افزود: آمریکا با وجود اینکه هزینه های زیادی در منطقه برای غارت منابع می کند با شکست جدی مواجه است و به فضل الهی توطئه جنگ شناختی دشمن با اجرای جهاد تباین در همه بخش ها با شکست جدی مواجه خواهد شد. .

وی تصریح کرد: تغییر باورها و تخریب ارزش های دینی و انقلابی یکی از اهداف جنگ است و دشمن به دنبال ایجاد تصورات نادرست و دروغگویی به جوانان است.

احمدی تاکید کرد: حضور مردم در حماسه های چند هفته اخیر به ویژه مراسم شهدا نشان از شکست راهبردی دشمن دارد و دشمن در سوریه سازی ایران اسلامی با شکست جدی مواجه شده است. “

وی با اشاره به دستاوردهای یک ساله دولت سیزدهم خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولت سیزدهم با تفکر انقلابی و جهادی اقدامات بزرگی را آغاز کرده است که یکی از آنها جاده ابریشم است و این جاده می تواند به ترانزیت کالا در دنیا تبدیل شود و قطعاً خواهد شد. منافع زیادی برای ایران به ارمغان می آورد

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید