دشمن در مذاکرات با اغتشاشات داخلی به دنبال امتیاز است باید از کسانی که تجربه مدیریتی دارند برای حل مشکلات استفاده کرد.


ساعت: 15:10
تاریخ انتشار: 1401/02/30
کد خبر: 1840143

امام جمعه کوم با اشاره به اینکه باید از کسانی که تجربه مدیریتی داشتند برای حل مشکلات استفاده کرد، گفت: دشمنان ما از این اتفاقات برای ضربه زدن به نظام از یک سو و همچنین گرفتن امتیاز از ایران در مذاکرات استفاده کردند. “

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از فردا پدرخوانده، آیت الله سید محمد سعید امروز در نماز جمعه این هفته قم که در مصلی قدس برگزار شد، با اشاره به سالروز آزادسازی هرمشهر، شجاعت، عزم و استقامت گفت.

وی افزود: 13 خرداد سالروز جایگاه و پایداری مردم دلاور دفول و کنگره شهدای روحانی است. شهدای روحانی در میدان جهاد تبین و همچنین جهاد رزم تقدیم به امام حسین (ع) برای حفظ دین خدا و قداست مردم جان خود را فدای اقدس الهی کردند.


برای حل مشکلات باید از افراد دارای تجربه مدیریتی استفاده کرد
حاطب جمعه کوم با اشاره به مشکلات و مشکلات کشور افزود: در حل مشکلات باید از کسانی که تجربه مدیریتی دارند استفاده کرد. تجربه مدیریتی در سطح کلان در کنار تعهد و دلسوزی برای نظام و کشور و برنامه صحیح و اطلاع رسانی صحیح و به موقع می تواند وضعیت کشور را بهبود بخشد.

وی گفت: مشکلات کشور یک شبه به وجود نیامده تا یک شبه تمام شود. برای بهبود وضعیت اقتصادی و قرار گرفتن اقتصاد کشور در مسیر درست، باید بر اساس منویات دلسوزانه و نافذ مقام معظم رهبری در این مسیر حرکت کرد. یکی از گام های اصلی و تعیین کننده، دولت صادق با کمک سایر قوا برای رفع تقاضای رانت در کشور است.

آیت الله سعیدی با تاکید بر اینکه اقدامات جدید دولت باید پاسخگوی نیاز مردم باشد، گفت: مسئولان نباید اجازه دهند عده ای مظلوم به درآمدهای حرام دست یابند و زمینه درآمد آنها را حذف کنند.

وی با اشاره به اینکه میزان و نوع تردد در کشور افزایش یافته است، گفت: یکی از شعارهای مهم رئیس جمهور محترم در ستاد انتخابات مبارزه با فساد و رانت جویی بود که گام های مهمی در این زمینه برداشته شده است. ، اما هنوز مشاغل زیادی وجود دارد و مردم باید با حوصله و حمایت دولت را در این مسیر یاری کنند.


دشمن با آشفتگی داخلی به دنبال امتیاز در مذاکرات است
امام جمعه در ادامه با اشاره به برخی ناآرامی ها خاطرنشان کرد: مومنان و پیروان ولایت در بسیاری از شهرها نسبت به یاغیان ابراز انزجار کردند. مردم عزیز ما باید هوشیار باشند و ردپای دشمن را در این آشوب ها ببینند. دشمنان ما از این اتفاقات برای ضربه زدن به نظام از یک سو و گرفتن امتیاز از ایران در مذاکرات استفاده کردند. اگر حامیان مذاکره کننده قوی باشند می توانند از حقوق مردم به خوبی دفاع کنند.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دولت آقای رئیسی ارتباط عمیقی با مردم دارد که می توانند بهترین راه حل برای مشکلات مردم پیدا کنند. همچنین همه نهادها باید وظایف خود را به خوبی انجام دهند تا دولت در اهداف خود موفق باشد.




انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید