دشمن ذهن جوانان را هدف قرار می دهد/ جنگ اقتصادی و حملات رسانه ای؛ استراتژی دشمن


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۹
کد خبر: 1809359

مهدی عیسی زاده گفت: دشمن با امپراتوری رسانه ای از یک سو ذهن جوانان را هدف گرفته و با جنگ اقتصادی از سوی دیگر به دنبال ناامید و ناامید کردن مردم است، بنابراین باید هوشیار باش.”

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مهدی عیسی زاده در گفت و گو با اروم نیوز، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و بیان اینکه امروز انقلاب اسلامی ایران جهانی است، گفت: امروز ندای به حق انقلاب اسلامی در ایران در جهان است و می بینیم. این در ندای حقوق ملت های تحت ستم در تمام نقاط جهان است.

نماینده مردم میاندوآب، چهاربرج و باروک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دشمنان همواره به دنبال توطئه و فریب هستند و دست از دشمن برنمی دارند، افزود: اما الحمدلله همه توطئه ها ناکام مانده است.

وی به جنگ رسانه ای و سیاه نمایی دشمنان علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دشمن با امپراتوری رسانه ای از یک سو اذهان جوانان و با جنگ اقتصادی از سوی دیگر هدف قرار داده است. نگرش.

عیسی زاده با تاکید بر اینکه مقاومت و ایستادگی در برابر دشمنان رمز پیروزی است و شاخ دشمنان را شکسته است، افزود: گفتمان انقلاب اسلامی گفتمان مقاومت برآمده از مکتب عاشورا است که شاخ دشمنان را شکست.

وی با اشاره به اینکه همانطور که رهبر معظم انقلاب خاطرنشان کردند، آمریکا در آستانه فروپاشی است، گفت: این یک وعده منصفانه و مطمئن است و ما شک نداریم که تحقق آن به معنای زوال و زوال است. ایالات متحده.”

وی در ادامه با بیان اینکه دشمنان از قدرت ایران اسلامی هراس دارند، گفت: امروز اقتدار و عزت ایران اسلامی در سراسر جهان تحت الشعاع قرار گرفته و از مدیترانه تا دریای سرخ تحت تاثیر اهداف راهبردی ایران اسلامی، انقلاب است. و هیچ نیروی نظامی و سیاسی نمی تواند منکر نظام اسلامی باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید