دشمن علیه اقتدار انقلاب اسلامی بنا شد/ شهید «قدبیگی» از مردان عرصه علم و دانش و جهاد علمی بود.


ساعت: 21:45
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842192

کریمی گفت: دشمنان کوردل باید بدانند راهی که شهید احسان کدبیگی و شهدای عرصه جهاد علمی آغاز کردند هرگز متوقف نخواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محسن کریمی فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی امشب در دیدار با خانواده شهید یکتدار و شهید صنعت دفاعی احسان گادبیگی گفت: و خودکفایی در دفاع حاصل تفکرات جهادی و انقلابی است.

وی افزود: جوانان ایران اسلامی خالصانه برای پیشرفت کشور تلاش می کنند و امروز با تبیین حماسه ها و الگوهای برتر باید جوانان را به جایی برسانیم که نگاه انقلابی و نسخه داخلی ضامن راه حل کشور باشد. چالش ها و مسائل. “

کریمی گفت: دشمنان از اقتدار روزافزون نظام اسلامی و نقش جوانان در عرصه ها و جبهه های مختلف خشمگین هستند و امروز به برکت این قدرت، دشمنان نمی توانند حرکت کنند و دست و پاهایشان گشاد است و دشمن همیشه درمانده است. او در مقابل اقتدار انقلاب گیر کرده است.

وی با بیان اینکه مکتب قرآن و اهل بیت(ع) به ما می آموزد که از هر جهت با دشمنان مقابله کنیم، گفت: امروز فرزندان ملت ایران به تهدیدات دشمنان علیه منافع ملت پاسخ خواهند داد. هر کجا.”

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی ادامه داد: به برکت اندیشه امام خمینی (ره) و رهنمودهای مقام معظم رهبری و خون مطهر شهدا و مجاهدت های صنعت دفاعی کشور.

وی با تجلیل از مجاهدت های شهید احسان اقتدار و صنایع دفاعی شهید احسان گادبیگی، گفت: شهادت این جوان عزیز تلخ بود، اما دشمنان کوردل می دانند راهی که شهید احسان گادبیگی و شهدای میدان جنگ آغاز کردند. جهاد علمی هرگز متوقف نخواهد شد.

کریمی خاطرنشان کرد: ضمن تبریک و عزاداری شهادت این جوان نخبه و بسیجی، صنعت دفاعی متعالی و دارای رحمت واسعه الهی و زیارت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و خانه شریف آن شهید و پیروان عزیز است. از این جوان دانشمند، پایداری و موفقیت روزافزون در راه حق انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید