دغدغه بزرگ سرمربی سابق استقلال

دغدغه بزرگ سرمربی سابق استقلال

محمود فکری با اشاره به اردوی تیمش در تهران گفت: تمام تلاش خود را می کند تا تیم را برای ادامه مسابقات لیگ برتر آماده کنیم هرچند کار بسیار سختی داریم. فصل گذشته در چنین شرایطی مسئولیت هدایت تیم را بر عهده داشتم، اما فکر می‌کنم شرایط سخت‌تر از فصل گذشته است، زیرا در آن زمان شاید در تکمیل روند تیم خوب نبوده است، اما تیم در فاصله چند امتیازی قرار داشت. قعر جدول اما حالا که تیم نفت در انتهای جدول است، این موضوع فشار مضاعفی به بازیکن وارد کرده و کار ما را نسبت به فصل گذشته سخت‌تر کرده است.

وی ادامه داد: باید روی بحث روانی تیم و بحث فنی فعلا کار کنیم تا شرایط بهتری برای تیم نفت ایجاد شود تا بتوانیم با کسب امتیازات لازم، نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر حفظ کنیم. . “

سرمربی نفت مسجد سلیمان در پاسخ به این سوال که آیا این تیم در لیگ برتر باقی می ماند؟ وی گفت: تمام تلاش ما حفظ تیم است اما مشکلات و مشکلاتی که وجود دارد نباید زیاد ما را نگران کند. البته ما خود را برای یک سری نواقص آماده کرده ایم، اما اگر این مشکلات و کمبودها زیاد باشد، قطعا روند ما را تحت تاثیر قرار می دهد و کار را برای حفظ تیم سخت می کند. امیدوارم مشکلات ما در بحث حمایتی و مالی کمتر شود تا بتوانیم شرایط بهتری را به نتیجه برسانیم.

وی در خصوص جذب برای نیم فصل گفت: لیست ورودی را داده ایم اما فعلا لیست خروجی نداریم و وقتی مطمئن شدیم بازیکن جذب می کنیم بازیکنان خروجی مشخص می شوند. جدایی که متعاقبا مشخص خواهد شد. همچنین کار جاسم در حال حاضر در تیم حضور دارد و قرار است به کار خود ادامه دهد.

فکری ادامه داد: یکی از نگرانی ها این است که متأسفانه زمانی که مربیان از تیم می روند، برخی از بازیکنان نیز تصمیم به جدایی می گیرند در حالی که قرارداد بازیکن با باشگاه است و مجبور نیستند با آمدن و رفتن مربیان تیم ها را ترک کنند. وی ادامه داد: در سایر تیم هایی که بعد از جدایی در آنها بازی کردم، اینطور نبود که بازیکنان بخواهند بروند و شاید حتی به من احساس تعلق داشتند، اما به تعهد خود عمل کردند و بازی کردند. اما یک باشگاه می تواند فنی خود را تغییر دهد. کادرفنی اما وقتی مربیش می رود نمی تواند با جدایی چند بازیکن مواجه شود چون شرایطی برای جذب بازیکنان بیشتر وجود ندارد بنابراین بازیکنان با باشگاه ها قرارداد دارند و باید روی تیم تمرکز کنند و تمام تلاش خود را انجام دهند. همینطور برای خروج نفت از وضعیت فعلی.

وی همچنین با اشاره به سطح لیگ برتر در نیم فصل خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که هر فصل فوتبال ایران دارد و هر فصل بیشتر است این است که در لیگ برتر گل های زیادی رد و بدل نمی شود و کیفیت پایین است و دلیلش این است که ما به فوتبال اصلی خود توجه نمی کنیم و برای بازیکن سازی تلاش زیادی نمی کنیم. خروجی مورد نیاز از تیم های پایه به تیم های بزرگسال ما بسیار کم است و این باعث می شود هر سال کیفیت لیگ ما پایین بیاید و بازیکنانی که کمی رشد می کنند بلافاصله لژیونر می شوند و این نیز بر کیفیت لیگ تأثیر می گذارد. .

دیدگاهتان را بنویسید