دغدغه بزرگ هواداران برای استقلال و پرسپولیس

دغدغه بزرگ هواداران برای استقلال و پرسپولیس

پرسپولیس و استقلال مثل همیشه خوب بازی نمی کنند، اظهارات، دعوا و حواشی آنها را تحت الشعاع قرار می دهد و برخی از پیشکسوتان دو تیم به جای پرداختن به مسائل فنی مانند فعالان فضای مجازی، درگیر حاشیه و کری خوانی می شوند، اما کمتر کسی می پرسد چرا. پرطرفدارترین تیم های ایران اصلا خوب بازی نمی کنند و حتی وقتی بازی مساوی می شود پلان ب ندارند؟او یک دقیقه فوتبال بازی نکرد که بتوان از آن دفاع کرد. حتی در نیمه دوم بازی با پرسپولیس هوادار با وجود زمان طولانی در آستانه گلزنی بود و در بازی استقلال که فرصت های گل پیکان بسیار بیشتر بود و به جرات می توان گفت تنها موقعیت جدی استقلال از جعفر سلمانی بود این گلر پیکان کرنر گرفت.

فارغ از نتایج و اینکه امسال یکی از این دو تیم بالاخره قهرمان می شود، باید از خود بپرسیم که معایب پرسپولیس و استقلال برای زیبا بازی کردن یا حداقل بازی قدرتمند چیست؟ می گویید بازی ها حساس است و تیم ها فقط به نتیجه فکر می کنند؟ پس چرا در نیم فصل اول خبری از بازی زیبا نبود؟

راستش فوتبالی را که پرسپولیس بازی می کرد با فوتبال زمان برانکو و فوتبال فرهاد را با استقلال زمان استراماسیونی مقایسه کنید یا حداقل یکی از فیلم های آن زمان را ببینید تا تفاوت ها را ببینید. باور کنید این موضوع ربطی به حمایت مربیان خارجی ندارد و فقط درد بزرگی است برای تیم های سرشناس ایرانی که متاسفانه این روزها زیبا و حتی نیمه زیبا بازی می کنند!

دیدگاهتان را بنویسید