دغدغه های شهید بسیار نزدیک به تفکرات جوانان امروزی است/ احساس خاص خانواده شهید در هنگام ضبط مصاحبه ها

ساعت: 17:39
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۲
کد خبر: 1800102

جعفری نویسنده کتاب تورنتو با اشاره به احساسات خاص خانواده مقتول در این مصاحبه گفت: نگرانی های مقتول به تفکرات جوانان امروزی بسیار نزدیک است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهید امیرحسین گوربانی و 175 شهید حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی ظهر امروز با حضور والدین وی و نمایندگان استان در سالن شهید منتظر گیم استانداری یزد و دفتر تور تورنتو برگزار شد. . .

محمدعلی جعفری نویسنده جوان سوارکاری درباره نحوه شروع نوشتن کتاب در تور تورنتو گفت: چند کار انجام می دادم و اصلا وقت نداشتم کار دیگری را انجام دهم.

نویسنده کتاب تور تورنتو ادامه داد: استاد شیخ با من تماس گرفتند و مطالبی در مورد شهید گوربانی گفتند و به من پیشنهاد کردند که از این شهید خاطراتی بنویسم اما از آنجایی که کار زیادی داشتم سعی کردم استاد شیخ را قانع کنم. و نکن. این کار را بکن.

جعفری افزود: استاد شایق یک روز گفتند کار شماست و به من توصیه کردند که با خانواده شهید صحبت کنم. بعد از اولین ملاقات با این خانواده عزیز احساس کردم وظیفه دارم.

این نویسنده یازی گفت: کتاب های زیادی درباره شهدا نوشتم و سفرهای زیادی برای جمع آوری اطلاعات شهدای گرانقدر داشتم، اما جنسیت این شهید و خانواده بزرگوارش با دیگر تجربیاتم متفاوت بود.

جعفری گفت: فضایی را در این کار دیدم که متفاوت بود، در جلسات اول نمی توانستم کار را رها کنم و حتی مصاحبه های ما هم مثل مصاحبه های معمول نبود و فضای پدر و مادر شهید آنقدر خاص بود که نمی توانستم مصاحبه کنم. یک مدل معمولی و این مصاحبه ها را با ترفندهای مختلف برای نشان دادن شخصیت این شهید انجام دادم.

نویسنده کتاب تور تورنتو در پایان گفت: شهید گوربانی از جوانان امروزی بود و عنایت ایشان به نسل جوان بسیار نزدیک است و کارکنان باید برای تقدیم این شهید عزیز تلاش کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید