دفاع ارتش در برابر اقدام پلیس


ساعت: 13:20
تاریخ انتشار: 31.06.1401
کد خبر: 1899016

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه ای از هوشمندی، هوشیاری و بصیرت ملت شریف ایران در عدم موافقت با توطئه سازماندهی شده دشمن علیه عوامل ایجاد امنیت کشور در روزهای اخیر و تلاش های ایثارگرانه و ایثارگرانه قدردانی کرد. فرماندهی انتظامی کشور به عنوان ضامن اقتدار و امنیت نظام و میهن اسلامی.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سپاه نیوز، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه ای از هوشمندی، دانش و بصیرت ملت شریف ایران در عدم موافقت با توطئه سازماندهی شده دشمن علیه عوامل ایجاد کننده امنیت کشور در روزهای اخیر و تلاش ایثارگرانه و ایثارگرانه فرماندهی انتظامی کشور به عنوان ضامن اقتدار و امنیت نظام و میهن اسلامی.

در بخشی از این بیانیه آمده است: تاریخ انقلاب اسلامی پر از کینه توزی ها و کینه توزی های دشمنان سرسخت خارجی و خودی فریب خورده است که از هر فرصتی برای حمله به نظام و میهن اسلامی و رسیدن به اهداف و مقاصد شوم و شوم خود استفاده کرده اند. بهانه .

این بیانیه می افزاید: بحران های منطقه ای و قومیتی در ابتدای پیروزی انقلاب و استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی; همراهی و حمایت از رژیم بعث عراق در جنگ تحمیلی هشت ساله، شورش های متعدد پس از دفاع مقدس، ترور دانشمندان و نخبگان کشور، جنگ اقتصادی و تحریم های ظالمانه گسترده و دائمی، عملیات روانی و تبلیغات تمام عیار، رسانه ای و ترکیبی. جنگ امروز که به دنبال القای روایت های نادرست و گمراه کننده در افکار عمومی با اشاره به مرگ یکی از هموطنان صورت گرفت، تنها نمونه محدود و معدودی از فهرست اقدامات نظام سلطه و صهیونیسم و ​​پای درونی آن است. سربازان علیه جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران.

این بیانیه توطئه اخیر دشمن را که به دنبال آن جمع آوری، تجمیع، سازماندهی و آموزش تمامی توانمندی های شکست خورده و پراکنده و تجهیز آنها به سلاح های خشونت آمیز و رفتار داعش انجام می شود، تلاشی بیهوده و محکوم به شکست توصیف می کند. پیشرفت، موفقیت و دستاوردهای راهبردی اخیر نظام و ملت ایران در عرصه های مختلف به ویژه در عرصه های اقتصادی و سیاسی از جمله عضویت جمهوری اسلامی در سازمان شانگهای و خنثی سازی تحریم و جنگ اقتصادی دشمن و الهام بخش است. سفر رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی به نیویورک و اعلام مواضع قاطع، شفاف، هوشمندانه و غرورآفرین در مجمع عمومی سازمان ملل با رفتارهای خشن و داعش گونه در مواجهه با مردم و نیروهای امنیتی عمومی همراه است. دنبال نکنید و به لیست شکست های جبهه متحد ضد انقلاب و دشمنان ایران اسلامی یک شکست آموزنده دیگر اضافه خواهد کرد.

مردم قدردان با قدردانی از عدم همکاری ملت ایران با توطئه سازماندهی شده نفاق و دشمنان انقلاب در حمله به ارکان امنیت کشور به ویژه نیروهای حافظ نظم، امنیت و آرامش عمومی در فرماندهی انتظامی کشور، ایران اسلامی هیچگاه از تلاش های امنیتی و تظاهرات کوتاهی نکرده است. حضور باشکوه و نقش ایثارگرانه و شرافتمندانه خود را در حفظ و برقراری امنیت مرزها و شهرستانها و مقابله قاطع با متخلفان، قانون شکنان، یاغیان و ناقضان نظم و سلامت عمومی فراموش نخواهند کرد و همواره قدردان خدمتگزاران وفادار خود هستند.

در این بیانیه با تقدیر و تحسین از رفتار هوشیارانه، مقتدرانه، درایت و خویشتن داری فرماندهان و افسران فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حفظ امنیت و آرامش ملت در برابر فتنه گران و تخریب کنندگان اموال عمومی، وی تاکید کرد: فرماندهی نیروی انتظامی مقتدر که همواره از آن محافظت می کند جان، مال و ناموس ملت ایران است و در این راه خطرناک و مقدس شهدای گرانقدر را به فضل الهی و به یاری خداوند متعال به میهن اسلامی آورده است. دوستی هموطنان عزیز و همکاری سایر نیروهای اطلاعاتی و قدرتی کشور، برگ زرین دیگری از سربلندی در دفاع از ایشان امنیت و آرامش جامعه و مردم و مقابله موفق با توطئه دشمن را بر او خواهد افزود. لیست افتخارات

در بخشی دیگر از این بیانیه با اشاره به لزوم هوشیاری و هوشیاری در برابر تلاش های خباثت آمیز و شرورانه دشمن برای حمله به احساسات پاک جوانان پرشور امروز و سوء استفاده از آنها به کمک جنگ روانی و رسانه ای و اهمیت نقش قهرمانان و گروه ها مرجع ویژه دانش آموزان عزیز به عنوان پرچمداران علم و آگاهی در صحنه آگاهی بخشی و خنثی سازی توطئه های دشمن این روزها هستند: بی شک نسل جوان جامعه انقلابی و دانشجویان بصیر آینده سازان این کره خاکی با نگاهی به اهداف و آرمان های اصلی انقلاب و راه درخشان و همیشه پیش روی کشور، بیش از گذشته قاطع تر به نقشه شوم دشمن، به مسئولیت های بزرگ خود می اندیشند. در ادامه پیشرفت و سربلندی کشور.

این بیانیه حضور بی نظیر، شگفت انگیز، توانمند و معنادار مردم در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی را از دیگر دلایل هجمه گسترده رسانه ای و جنایات میدانی دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی در این مرحله تحت الشعاع قرار می دهد و نشان از ترس از بدخواهان اقتدار، قدرت و پیشرفت نظام و ملت بزرگ ایران اسلامی را به سمت آرمان های تمدنی می داند.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این بیانیه با تاکید بر اینکه حافظه تاریخی ملت ایران کینه توزی و خیانت منافقین، خودشیفتگان، خائنان و مستکبران به ملت ایران را هرگز فراموش نخواهد کرد، تصریح کرد: آنان ظاهر خود را سرباری بر دوش ملت ایران می دانند. ملتی هستند که دشمنان را به تشدید دایره تحریم ها علیه مردم، ترور دانشمندان، تداوم فشار اقتصادی و حتی حمله نظامی به کشور تشویق و ترغیب می کنند و بی شک از حوادث این روزها در دل خود خوشحال هستند.

در نهایت این بیانیه ضمن ابراز همدردی با خانواده و بازماندگان مرحوم مهسا امینی از دستگاه قضایی درخواست می‌کند: شناسایی و برخورد قاطع، عادلانه و تربیتی با شایعات و دروغ‌پردازان در فضای مجازی و واقعی که امنیت روانی مردم را تهدید می‌کنند. آنها آن را انجام می دهند

دیدگاهتان را بنویسید