دفاع از حقوق معلمان از طریق نمایندگان کشوری

دفاع از حقوق معلمان از طریق نمایندگان کشوری

ابراهیم رسولی سخنگوی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با اشاره به احقاق حقوق فرهنگیان گفت: به عنوان یک جریان سیاسی که همواره سعی در حمایت منطقی از دولت داشته ایم، نمی توان غفلت از حقوق فرهنگیان را نادیده گرفت. در پایان سال 1401 لذا همانطور که ریاست محترم جمهور دستور پیگیری مؤسسین غافل را داده اند، ما نیز به دلیل قدردانی از ایشان و نظر دقیق ایشان، از پیگیری خود صرف نظر نخواهیم کرد.

رسولی افزود: نمی توان مدام از روشنفکران و نقش و جایگاه آنها در حوادث مهم کشور صحبت کرد اما در عمل در مقابل تضییع حقوق آنها سکوت می کنیم. با انقلاب، اما احترام در شعار باید در عمل متجلی شود.

سخنگوی شورای موتلفه خاطرنشان کرد: اگرچه ائتلاف به امور اجرایی نمی پردازد اما نمی توان نسبت به نارضایتی مردم و نیروهای انقلاب بی تفاوت بود. ما نمی‌توانیم در زمان انتخابات فقط به فکر فرهنگیان باشیم، بلکه در مشکلاتشان با آن‌ها نباشیم. پیگیری ائتلاف کم‌اهمیت‌ترین وظیفه از همه تلاش‌های این قشر کارآمد و خدمت‌گذار است.

و افزود: اگر در بین حاکمان تفاوتی در عملکرد وجود داشته باشد، طبیعی است، اما مردم نباید برای آن هزینه کنند.

سخنگوی شورای ائتلاف بابیان اینکه وزیر آموزش و پرورش باید پشتیبان جدی حقوق معلمان باشد، بیان کرد: آقای نوری باید موضوع پرداخت حقوق و اجرای قانون رتبه بندی را خارج از سازمان برنامه و پیگیری کند. از ارکان اصلی حکومت کمک بگیرید تا شاهد این حوادث دشمن خوشبختی نباشیم.

رسولی در پایان گفت: با وجود اینکه از تلاش مجدانه رئیس مجلس و برخی نمایندگان در روزهای پایانی سال برای رفع مشکل مطلع هستیم، شورای ائتلاف نیروهای انقلاب از طریق نمایندگان مجلس که از طرف ائتلاف خود را نمایندگی می کند، او به طور جدی می خواهد تمام تلاش خود را برای حل همه جانبه مشکل فعالان فرهنگی معطوف کند و به نتیجه مطلوب برسد.

دیدگاهتان را بنویسید