دفاع از قدس دفاع از اسلام است


ساعت: 15:01
تاریخ انتشار: 1401/02/08
کد خبر: 1835110

امام جمعه مهاباد پاسداری از مردم مظلوم فلسطین بزرگ و حفظ آرمان والای آزادی قدس شریف را وظیفه دینی و انسانی همه مسلمانان و آزادگان جهان دانست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماموستا عبدالاسلام امامی در گفت و گو با اروم نیوز ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه مومنان در ماه مبارک رمضان گفت: از خداوند متعال توفیق و پیروزی همه مجاهدان اسلام به ویژه مبارزان فلسطینی را خواستارم. “

وی افزود: روز جهانی قدس ملاک عزت و سربلندی امت اسلامی است و همانطور که امام راحیل فرمودند پاسداری از قدس یکی از ملاک های پاسداری از دین مبین اسلام است چرا که قبله اول مسلمانان امروز زیر سلطه است. محاصره صهیونیست ها و این میکروب باعث بی احترامی شدید به ملت مظلوم فلسطین و مقدسات مسلمانان در سراسر جهان شده است.

دکتر امامی در ادامه با ابراز تاسف از تلاش برخی از حکام مرتجع عرب برای عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس، خاطرنشان کرد: با این رژیم رابطه دارند و سفارت های خود را در سرزمین های اشغالی بازگشایی کرده و به سفرای این رژیم دروغین اجازه اقامت در کشورهای خود داده اند.

این روحانی اهل سنت افزود: شاید باید پاسخ این سوال را کشورهایی بدهند که در صدد عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب هستند و تعدادی از حاکمان خود را فروخته اند و به ظاهر به این کشورها اجازه ادامه این غده سرطانی داده اند. پایگاه و خانه دارد، اما علیرغم همه توطئه ها و نقشه های شرم آور برای عادی سازی، امروز شاهد مقاومت مردم شریف فلسطین به برکت روحیه مقاومت و مبارزان فلسطینی و مجاهدین فلسطینی هستیم که فقط در نوار غزه حضور داشتند. آزادی قدس شریف امروز تلاش هایی صورت گرفته است. مبارزات سازش ناپذیر و عملیات موفقیت آمیز تندروهای فلسطینی در سرزمین های اشغالی و کرانه باختری به کرانه باختری رسیده است و این یک واقعیت غیر قابل انکار است.

امام جمعه مهاباد با بیان اینکه علیرغم همه توطئه ها، ملت های مسلمان آگاه و هوشیار به ویژه مبارزان فلسطینی و جوانان نظامی آنها در میدان نقش آفرینی کردند و از ترس انقلاب اسلامی، مبارزه برای خاک و مسجد را برگزیدند، گفت: – گاز گرفتن وی افزود: درود می فرستیم به همه مجاهدان و مبارزانی که جان خود را در راه مبارزه عادلانه فدا کردند. خدای ناکرده امسال نیز مانند سال ها و دهه های گذشته، مردم ایران اسلامی و کل جهان اسلام در روز جهانی قدس ثابت می کنند که برای آرمان فلسطین ایستاده ایم و با حضور دشمن پیام می دهیم. خطاب به جهانیان و حاکمان ساده لوح و خودخواه عرب که از حمایت های مادی و معنوی و حتی تسلیحات از آزادیخواهان فلسطینی دریغ نخواهیم کرد و از آرمان والای فلسطین حمایت خواهیم کرد و مبارزان مسلمان اعلام می کنیم.

ماموستا امامی افزود: در اینجا به روح ملکوتی سردار دلا سلیمانی درود می فرستیم که در راه ارمند قدس سپاه قدس هر چه در توان داشت در سبد اخلاص گذاشت و آن را تقدیم اسلام عزیز کرد و جان خود را در این راه فدا کرد. درود خداوند بر شهدای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همه نزدیکانشان که در راه مقاومت اسلامی و مبارزه سازش ناپذیر با رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی گام نهاده‌اند.

مشاور ویژه ادیان و مذاهب استاندار آذربایجان غربی در پایان گفت: بار دیگر روز جهانی قدس را به همه شما روزه داران بزرگوار تبریک و تهنیت عرض می کنم و به روح تابناک و ملکوتی حضرت راحیل تبریک می گویم. که هنرمندانه و هوشمندانه آخرین جمعه ماه مبارک را انتخاب کرد، «رمضان به عنوان روز قدس، آرمان فلسطین را برای همیشه در قلب همه مسلمانان و آزادگان جهان زنده کرده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید