دفاع جالب یک پرسپولیسی از اسکوچیچ در ماجرای طارمی

دفاع جالب یک پرسپولیسی از اسکوچیچ در ماجرای طارمی

تیم های فوتبال پیکان و ذوب آهن فردا در دیداری به تعویق افتاده از هفته سوم لیگ برتر به مصاف یکدیگر خواهند رفت. مهدی تارتار سرمربی ذوب آهن در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازی فردا عقب افتاده است. در این چند هفته هر دو تیم به شرایط خوبی در جدول رده بندی دست یافتند. از نظر امتیاز بازدید بسیار ارزشمند است. هر تیمی که بتواند در هر بازی سه امتیاز بگیرد، شرایط بسیار بهتری در جدول خواهد داشت. فکر می کنم بازی سختی برای هر دو تیم خواهد بود. هر دو تیم تمرینات پیش فصل را خیلی زود آغاز کردند. از نظر زیرساخت و امکانات مشکلی وجود نداشت و از هر نظر شرایط کاری مربیان ما فراهم بود. با احترام به تیم خوب پیکان امیدوارم با ارائه یک بازی خوب بتوانیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.

وی ادامه داد: پیکان روند خوب خود را از سال گذشته آغاز کرد و همچنان ادامه دارد و از این بابت خوشحالم. به هر حال من سال خوبی را در پیکان سپری کردم. خوشحالم که می بینم جوانانی که سال گذشته با آنها مشکل زیادی داشتیم امسال متوجه شده اند و شرایط خوبی دارند.

وی با بیان اینکه ذوب آهن امسال عملکرد متفاوتی نسبت به فصل گذشته داشت، پاسخ داد: به هر حال از روز اول تصمیم گرفتیم سخت کار کنیم. با توجه به قرعه سختی که داشتیم، خدا را شکر تا اینجا خیلی خوب کار کرده ایم. ما نباید کار انجام شده را در نظر بگیریم. هر مسابقه برای ما یک فینال است. اگر از بازی های قبلی بخواهیم در باد بخوابیم قطعا مشکل داریم. باید بازی به بازی پیش برویم. هدف ما این است که در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشیم.

سرمربی ذوب آهن با بیان اینکه این تیم آمادگی تدارکاتی خوبی داشت، از علاقه مندی خود به دیدار با تیم های بزرگ در هفته های ابتدایی خبر داد. وی گفت: معمولاً تیم ها در ابتدای فصل خیلی هوشیار نیستند. فصل شروع شده و به هماهنگی لازم دست نیافته اند. آنها در کورس مسابقه در پایان فصل نیستند تا به دنبال همه امتیازات باشند. این کار تیم های غیررقابتی را تسهیل می کند. در سال های اخیر در ابتدای لیگ تیم های جنگنده را خوردیم و خدا را شکر سربلند بیرون آمدیم.

او درباره تقابل با تیم سابقش گفت: مربیان به اندازه بازیکنان با انگیزه هستند. اما در مجموع این بازی هم مانند بازی های دیگر 3 امتیاز دارد. کسب 3 امتیاز بازی مهم است که برای آن سخت تلاش می کنیم، اگر آنها را ببریم می توانیم شرایط خیلی بهتری داشته باشیم و این در آینده کمک زیادی به ما خواهد کرد. البته این کار سختی است و پیکان از نظر فنی تیمی است که وقتی توپ نباشد خطرناکتر است. آنها با توجه به قدرت جوانی که دارند در بخش مطبوعات بسیار خوب کار می کنند و به دنبال اشتباهات حریف هستند. ما این تیم را به خوبی آنالیز کردیم. بیایید چند روز اشتباه داشته باشیم و برنده شویم.

تارتار همچنین در پاسخ به ضعف ذوب آهن در گلزنی گفت: می بینید با تساوی روبرو هستیم. با تیم های اول و دوم جدول دیدار کردیم و یکی از دیدارهایمان در آبادان برگزار شد. در عین حال موقعیت های خوبی ایجاد کرده ایم. حتی در مقابل استقلالی که باختیم، نتوانستیم ببازیم. الان اما فوتبال ما این مشکل را دارد چون معمولا بازیکنانی که با توجه به شرایط اقتصادی موجود خوب گل می زنند، سریع ترانسفر می شوند و از کشور می روند. ما باید بازیکن بسازیم. ساختن یک بازیکن زمان می برد. جوانان باید کار کنند. ما هم برای فصل اول هستیم. هر چه بیشتر بازی کنیم، بازیکنان با یکدیگر هماهنگ می شوند، اما در کل از خط حمله تیم راضی هستم.

وی گفت: من خیلی کوتاه صحبت کردم که حق با اسکوچیچ و طارمی است. الان وقت صحبت در مورد این مسائل نیست. تیم ملی ما امروز بازی می کند. ما نباید کاری کنیم که کادر اول تمرکز خود را از دست بدهند. درست است که آقای اسکوچیچ خارجی است اما در حال حاضر سرمربی تیم ملی کشورمان است. ما باید کاملا حمایت کنیم. آقای طارمی واقعا بازیکن ارزشمندی است. من خیلی به او اعتماد دارم، اما بحث در تیم متفاوت است. همیشه باید در اولویت تیم باشد. در حال حاضر همه باید به تصمیم آقای اسکوچیچ احترام بگذاریم و برای تیم ملی کشورمان آرزوی موفقیت کنیم و بگذاریم شلاه در بازی امروز پیروز شود.

سرمربی ذوب آهن درباره تغییرات زیاد مربیان در ابتدای لیگ بیست و یکم و قانون حضور هر مربی تنها در 2 تیم در یک فصل پاسخ داد: واقعا شرایط فرق می کند. یک زمانی مربی کارش را می کند و باشگاه عذرخواهی می کند. یک بار برعکس است و مربی می بیند که شرایط در تیم بهتر است و قصد دارد به تیم بهتر دیگری برود. به هر حال قانون باید طوری باشد که عدالت اجرا شود. نمی شود با مربی ای برخورد کرد که می خواهد تیم را ترک کند و نمی تواند به راحتی تیم را عوض کند. قوانین باید به گونه ای باشد که وقتی باشگاهی یک مربی را اخراج می کند، حق آن مربی ضایع نشود. ما باید در همه موارد عدالت را در نظر بگیریم.

دیدگاهتان را بنویسید