دفاع عجیب یحیی گل محمدی بعد از آتش بازی

دفاع عجیب یحیی گل محمدی بعد از آتش بازی

اسماعیل حلالی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دربی 98 که با تساوی یک بر یک به پایان رسید به خبرنگار ما گفت: بازی بسیار خوبی بود. در شرایطی که پرسپولیس به دنبال امتیاز بود و استقلال بیشتر امتیازهایش را گرفته بود، انتظار نداشتم دو تیم هجومی بازی کنند و به دنبال امتیاز باشند، اما دیدیم که در طول مسابقه موقعیت های زیادی در هر دو تیم ایجاد کردند. پرسپولیس در ابتدا بازی را خوب شروع نکرد، اما در ادامه، کنترل توپ و بازی را در اختیار گرفت و هر دو تیم بر خلاف بازی به صورت معکوس بازی کردند، موقعیت های زیادی در این دیدار داشتند و در جریان بازی، از نظر فنی، رویدادها خوب است.

او گفت: ما در یک لحظه خوب گل زدیم و می توانستیم در نیمه دوم خیلی بهتر عمل کنیم. در دقیقه 60-70 فشار تیم ما روی استقلال کم شد و مهاجمان تیم خسته شدند و در آن دقایق می توانستیم قبل از تغییر خط دفاع و هافبک تیم را در خط جلو تقویت کنیم و فشاری را که وارد می کردیم ادامه دهیم. البته این مشکلات در ذهن من به عنوان مربی وجود داشت، اما شرایط مربی که روی نیمکت می نشیند و تحت فشار و استرس است، متفاوت است. در مجموع بازی خوبی بود اما تساوی هیچ کدام از مشکلات ما را حل نکرد و این نتیجه برای استقلال خوب است نه برای ما.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس سپس به اختلاف شش امتیازی پرسپولیس و استقلال اشاره کرد و گفت: ما و شرایط از کنترل ما خارج شد. این سه امتیاز می توانست به ما کمک کند اما نشد. فوتبال همین است و امیدوارم در مسابقات بعدی قوی تر بازی کنیم و در نهایت قهرمان شویم، اما اگر این اتفاق نیفتد، تیم ما با توجه به شرایط و نفراتی که داشت، امسال عملکرد بسیار خوبی داشت و بهترین ها را کسب کرد. نتایج. با مساوی شدن دربی شرایط برای قهرمانی سخت شد. اگر سه امتیاز می گرفتیم شرایط فرق می کرد چون استقلالی ها با از دست دادن امتیاز استرس می گرفتند و روحیه خود را از دست می دادند اما الان کاملا مصمم هستند که نبازند.

وی در خصوص حواشی پیرامون ارزیابی مهدی سیدعلی در این دیدار گفت: در ایران نتیجه بازی روی عملکرد داوران تاثیر می گذارد و سوت های آنها با اتفاقات بازی همخوانی دارد. مهدی سیدعلی انصافاً عادت کرده بود، اما وقتی جلوتر رفتیم، سوت هایش برگشت و بعد از مساوی شدن بازی، سوت ها برگشت. لازم نیست اینطور باشد. از طرفی ما ده نفر روی دروازه استقلال بودیم و داور می توانست اجازه تعویض بدهد. البته من آقا سیدعلی را می شناسم و ایشان آدمی نیستند که عمدا اینطور قضاوت کنند، اما این اتفاقات تهمت آمیز است.

حلالی در خصوص اعتراضات یحیی گل محمدی به داور مسابقه گفت: فشار و استرس بازی زیاد بود و اتفاقی افتاد که یحیی را به اعتراض واداشت. یحیی اصلا چنین آدمی نیست. وقتی یک تیم در این شرایط گل می زند مربی است که تمام استرس و تنش ها را تحمل می کند. این گل را تا حدی به خاطر داوری دریافت کردیم و ممکن بود این اتفاق نیفتد اما در کل استقلال گل زیبایی زد. در مسابقات قهرمانی چنین مراکز زیبایی نداریم اما دو مرکز زیبا را در این دیدار دیدیم.

وی در واکنش به ماجرای خداحافظی سرمربی سرخپوشان گفت: از یحیی گل محمدی می خواهم در تمرین حاضر شود و کار نیمه تمام خود را تمام کند. در نهایت اگر دوم بودیم چیزی از دست ندادیم. من خودم امسال در باشگاه بودم و دیدم چه شرایط سختی است. با توجه به شرایط پرسپولیس تاکنون کار با این شرایط و ثروت مردانه پیش رفته است.

حلالی در پایان گفت: تا جایی که من اطلاع دارم آقای گل محمدی قصد بازگشت ندارد اما امیدوارم مشکل برطرف شود و ایشان برگردند و دوباره شروع به کار کنند.

دیدگاهتان را بنویسید