دفاع ویژه از تصمیم جنجالی ستاره استقلال ساپینتو

دفاع ویژه از تصمیم جنجالی ستاره استقلال ساپینتو

ریکاردو ساپینتو در تصمیمی مهم سیاوش یزدانی را از تیم استقلال حذف کرد.

تصمیم سرمربی استقلال برای جدایی سیاوش یزدانی به بهانه عدم اعتماد، واکنش های متفاوتی را در پی داشت. البته هواداران استقلال که از اشتباه سیاوش یزدانی در دیدار مقابل سپاهان گلایه داشتند از این تصمیم سرمربی دفاع کردند.

سیاوش یزدانی پس از اینکه متوجه شد راهی برای بازگشت به اردوی آبی ها وجود ندارد، با انتشار مطلبی جدایی خود از جمع آبی ها را تایید کرد.

پس از چند روز، برخی از اعضای هیئت مدیره از تصمیم ریکاردو ساپینتو حمایت کردند. محمد مومنی در این خصوص گفت: یک بازیکن در تیم بزرگ استقلال باید جان و دل بدهد. آنها جدا از اینکه منبع درآمد بسیار خوبی دارند، باید رضایت هواداران را نیز جلب کنند. اما یزدانی در این زمینه ناکام ماند. همه چیز برای استقلال و حفظ نام استقلال است. ساپینتو با این عمل خود استقلالی با وقار و سرزنده نشان داد.

حجت کریمی یکی دیگر از اعضای هیأت مدیره باشگاه استقلال در این خصوص گفت: اگر مربی ایرانی بود و یزدانی با توجه به آشنایی قبلی اش می گفت با من بد بوده، شاید حق با او بوده است، اما این خارجی مربی بی اطلاعی است. بازیکنان باید عملکرد خوبی داشته باشند تکنیک و رفتار او طوری بود که چنین تصمیمی گرفت.

ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پیش از بازی با ملوان در مورد خروج سیاوش یزدانی از اردوی این تیم گفت; او به این بازیکن اعتماد نداشت.

دیدگاهتان را بنویسید