دلال استقلال به هادی آخر زد!

دلال استقلال به هادی آخر زد!

صادق درودگر در خصوص اینکه گفته می شود سازمان لیگ از پرسپولیس و استقلال 39 میلیارد تومان ضمانت برای اجرای تبلیغات محیطی خواسته است، گفت: باید ضمانت صددرصدی از دلال گرفته شود. سازمان بازرسی باید درصد نهایی را اعلام کند. متأسفانه در برخی از قراردادهای شرکت ها با باشگاه ها، ضمانت نامه بین 10 تا 15 بوده و در گذشته شاهد بودیم که شرکت ها بدون پرداخت مبلغی به باشگاه ها، قرارداد بستند و رفتند.

وی افزود: وقتی می گوییم ضمانت 100 درصدی می خواهیم، ​​یعنی دلال باید 10 درصد به بانک موجود بدهد تا ضمانت بگیرد، آیا این شرکت نمی خواهد 10 درصد هم بدهد؟

یکی از اعضای هیات مدیره سازمان لیگ خاطرنشان کرد: می خواهیم به باشگاه استقلال و هوادارانش آسیبی نرسد. باشگاه استقلال به جای حساسیت بیشتر، ضمانت نامه ای به مبلغ 3 میلیارد و 900 میلیون تن ارائه کرده است. نامه جهانی کجا جایگزین ضمانت می شود؟ کدام نهاد قانونی چنین چیزی را قبول دارد؟ ما باید قانون مدار باشیم نه بی قانونی، به خصوص در شرایطی که به گفته باشگاه استقلال قرارداد با دلال 500 میلیارد تن است و 150 میلیارد آن برای تبلیغات محیطی در نظر گرفته شده است.

درودگر با بیان اینکه تبلیغات محیطی دیدار استقلال – نساجی مازندران در هفته پنجم لیگ برتر باید 50 بر 50 باشد، افزود: متاسفانه در این بازی حرکات غیرقانونی و غیراخلاقی صورت گرفت و گزارشی تهیه شد. «دلال و برخی دوستان با هماهنگی معاون توسعه و نگهداری اماکن ورزشی شرکت مجبور شدند از تبلیغات بوم‌شناختی سازمان لیگ که تبلیغات همه باشگاه‌ها بود جلوگیری کنند و عملاً با سازمان مخالفت نکردند. لیگ برتر اما دلال باشگاه استقلال تبلیغات محیطی خود را انجام داد و این تخلف قطعا رفع خواهد شد و خسارت به نفع سایر باشگاه ها دریافت خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که عامل باشگاه استقلال توسط کدام مرجع تبلیغات محیطی انجام داده است، گفت: این نماینده با همکاری شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی اقدام به تبلیغات محیطی کرده است. در همین راستا نامه ای به وزیر ورزش و جوانان ارسال می کنیم تا گزارش فعالیت های شرکت عمران و اماکن را دریافت کنیم.

عضو هیأت مدیره سازمان لیگ در ادامه گفتگو با تسنیم درباره اینکه باشگاه پرسپولیس اعلام کرده در بازی چهارشنبه مقابل صنعت نفت آبادان در شرایطی که قرارداد باشگاه با دلال منعقد نشده است، تبلیغات محیطی خواهد داشت، ادامه داد. وی گفت: ما به استقلال و پرسپولیس که تا دوشنبه فرصت دارند ضمانت نامه بانکی خود را ارائه کنند، نامه زدیم. فرقی نمی کند پرسپولیس با دلالش قرارداد داشته باشد یا نه، تا دوشنبه فرصت داریم. من از مجید صدری بسیار سپاسگزارم که فردی قانون مدار و ارزشمند است که برای رسیدن به اهدافش هیچ گاه قانون شکنی نمی کند و شعارهای فراتر از واقعیت نمی دهد.

دیدگاهتان را بنویسید