دلایلی که در استقلال و انتقاد از ساپینتو خوب نیستیم

پوشان تهرانی دروازه بان سابق آبی ها ادامه داد: سرمربی هنوز نتوانسته رابطه خوبی با بازیکنان برقرار کند و از همه مهمتر در نیم فصل از تنوع تاکتیکی برخوردار نبود و این مشکل به استقلال ضربه زد.

رشیدی خاطرنشان کرد: نمی خواهم به گذشته برگردم اما پارسال که استقلال گل زد، انفجاری روی نیمکت رخ داد. آنهایی که در زمین بودند با تمام توان بازی کردند و خارجی ها از آنها حمایت کردند. اما امسال متاسفانه شرایط فرق می کند. هنوز شاهد ترکیب ثابتی در استقلال نبوده ایم و هر بازی بازیکنان جدیدی وارد زمین می شوند.

این کارشناس فوتبال تصریح کرد: درست است که استقلال در بحران مصدومیت به سر می برد و بازیکنان این تیم دچار مصدومیت های زیادی هستند که جای بحث دارد. اما در نهایت بعد از چند ماه حضور در یک تیم، مربی باید با بازیکنانش آشنا شود، آنها را جفت کند و تیم را به اتحاد تاکتیکی و هماهنگی تیمی برساند.

وی در خصوص محرومیت سیاوش یزدانی از تمرینات و اتهام خیانت در امانت گفت: محرومیت یزدانی فشار را از روی ساپینتو بر نمی دارد. شاید سرمربی آبی پوشان می خواهد ذهن هواداران را به سمت دیگری منحرف کند و همه تقصیرها را به گردن این بازیکن بیندازد.

این پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: باید بداند که فوتبال یک بازی تیمی است و هرکسی در برد یا باخت نقش دارد. اگر یزدانی مقصر است، سرمربی بیشتر از او مقصر است که برخی بازیکنان را آنقدر نیمکت نشین کرده که می ترسد از آنها استفاده کند و حتی بدها را آنقدر در ترکیب قرار می دهد که بازیکن فکر می کند تحت هر شرایطی می تواند بازی کند. به طور کامل در زمین

منصور رشیدی تاکید کرد: بازیکنی مثل آمانوف که فصل گذشته عملکرد خوبی داشت، اکنون روی نیمکت است و می خواهد استقلال را ترک کند و به تیم دیگری برود. با این شرایطی که در استقلال وجود دارد هر روز امید به قهرمانی کمرنگ می شود و این می تواند به استقلال ضربه بزند.

وی درباره بازی روز پنجشنبه آبی پوشان مقابل ملوان بندرانزلی گفت: ملوان در دو دیدار اخیر عملکرد خوبی داشت و دو بازی خوب را به دست آورد و حالا در تهران به دنبال شکست استقلال است. آبی ها هم می دانند که اگر این بازی را با برد به پایان نرسانند، باید قهرمانی را فراموش کنند. بنابراین استقلال و سرمربی تیم باید عملکرد مثبتی در این دیدار داشته باشند و سه امتیاز این دیدار خانگی را از آن خود کنند.

وی در پایان درباره حضور دوباره تماشاگران در ورزشگاه گفت: خوشحالم که می گویند تماشاگران بعد از این بازی می توانند به ورزشگاه بیایند و تیمشان را تشویق کنند. آنها باید شرایط استقلال را درک کنند. امیدوارم جمعیت مثل همیشه تیمشان را تشویق کنند تا استقلال بازی خوبی انجام دهد و پیروز شود. علاوه بر این بازیکنان ساپینتو و استقلال نیز باید قدر تماشاگران را بدانند و با حمایت آنها بازی زیبایی را با پیروزی به نمایش بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید