دلم با تیم ملی هندبال است/ دوست دارم ایران را در قونیه سربلند کنم


ساعت: 21:08
تاریخ انتشار: 1401/05/15
کد خبر: 1888329

ملی پوش هندبال ایران به اشتراک گذاشت که به دلیل شرایط باشگاهی نمی تواند در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در کنار تیم ملی ایران باشد اما هر زمان که لازم باشد با تمام توان در کنار تیم ملی هندبال ایران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سجاد استاکی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون هندبال با ابراز ناراحتی از حضور نداشتن تیم ملی هندبال ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته اید. در ماه های گذشته و آمادگی کامل دارم در تیم ملی حضور داشتم و شرایط خوبی برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی داشتم اما به دلیل شرایط باشگاهی نمی توانم در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در کنار تیم ملی باشم.

وی افزود: اخیرا با باشگاهی از رومانی قرارداد بستم و با توجه به شرایط این باشگاه و حضور در رومانی نمی توانم در تیم ملی حضور داشته باشم و به شدت پشیمان هستم. دوست داشتم در قونیه برای تیم ملی کشورم بازی کنم و باعث افتخارم باشم. با اینکه در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی در کنار سایر ملی پوشان نیستم اما دلم با تیم ملی است و برای موفقیت تیم ایران در این بازی ها از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم.

ملی پوش هندبال ایران در پایان گفت: از دکتر پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، وسلین ویوویچ سرمربی تیم ملی و سایر اعضای کادرفنی تیم ملی تشکر می کنم که شرایط مرا درک کردند. مطمئن باشید مثل همیشه در کنار تیم ملی کشورم قوی خواهم بود و تمام تلاشم را برای موفقیت ایران خواهم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید