دلیل استقلال ستاره جدید از بازی ها

پیکان در حالی از جام حذفی حذف شد که بازیکن جدید استقلال اجازه بازی نداشت. صالح حردانی نتوانست با پیراهن آبی وارد زمین شود و فرهاد مجیدی در نشست خبری پایان بازی گفت که دو ساعت قبل از شروع بازی به او اطلاع داده اند که نمی تواند از حضور این بازیکن استفاده کند. مدارک حردانی برای حضور در استقلال سخت نبود و آنطور که خبرنگار ما از اهواز گزارش داد توافقاتی نیز بین دو باشگاه انجام شد اما با این حال چرا حردانی نتوانست در لیست 18 نفره استقلال برای جام حذفی قرار بگیرد؟

عوارض اولیه

بدیهی است بازیکنان برای تعویض تیم و پیوستن به تیمی خارج از استان خود باید هزینه پرداخت کنند و این مبلغ در هیئت فوتبال درج می شود، اما گزارش ها نشان می دهد مشکل اصلی که باعث شد صالح در مقابل پیکان نو به میدان برود همین مبلغ بوده است. پرداخت.

باشگاه فولاد مشکلی نداشت چون اگر سرخپوشان اهوازی موافقت نمی کردند حردانی اصلا نمی توانست با استقلال تمرین کند.

قول به مربیان

حردانی مقابل پیکان به میدان نرفت و با توجه به اینکه قبل از این مسابقه خیلی کم با استقلال تمرین کرد، حتی در صورت صدور کارت بازی، بعید به نظر می رسید که فرهاد مجیدی از حضورش در ترکیب ثابت استفاده کند، اما حالا چند روزی است که صالح تمرین می کند. با استقلالی ها و قطعا هماهنگی بیشتری بین او و سایر شاگردان فرهاد مجیدی وجود دارد.

مدیران باشگاه همچنین به کادر فنی قول دادند که مشکل را حل کرده و مجوز حضور این بازیکن را بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید