دلیل اصلی جدایی شاه ماهی از استقلال

دلیل اصلی جدایی شاه ماهی از استقلال

محمد مومنی در خصوص جدایی ساپینتو از استقلال گفت: او دیگر نتوانست با اتفاقاتی که افتاد بماند. تصمیم کمیته انضباطی بسیار موثر بود. هواداران علاقه زیادی به او داشتند. ما هم با توجه به شناختی که او داد سعی کردیم آن را تمام کنیم اما متاسفانه در روز آخر این اتفاق افتاد و شکست خوردیم.

وی در مورد اینکه آیا هیات مدیره باشگاه در این زمینه تلاشی انجام داده است، گفت: نیازی به عزم ما نبود. هر کاری کردیم، نتوانستیم آن را انجام دهیم. باشگاه نیز به این تصمیم اعتراض کرد. ما نفهمیدیم چرا او را اخراج کردند.

عضو هیئت مدیره استقلال در خصوص بدهی به ساپینتو و شکایت او گفت: فکر نمی کنم. او واقعاً چنین شخصیتی را ندارد. با تمام این اتفاقاتی که برایش افتاد، می توانست با امکانات مالی کمتری ما را همراهی کند.

مومنی در خصوص اینکه به زودی شورایی تشکیل می شود و اینکه خودش را چگونه ارزیابی می کند، گفت: مهم این نیست که من را ارزیابی کنید. قضاوت مردم مهم است. توانستیم پس از سال ها عنوان قهرمانی را برای تیم به ارمغان بیاوریم. با این حال، پس از اتفاقات مدیریتی، ما کمی زمین خوردیم.

وی در خصوص مطرح شدن نام هایی مانند نکونام، منصوریان، الهامی و گزینه خارجی هدایت استقلال گفت: وقتی قرار است تغییر و تحولی رخ دهد، نام های زیادی به ذهن خطور می کند. ما در حال حاضر با کسی مذاکره نکرده ایم. منتظر می مانیم و ببینیم یکشنبه چه اتفاقی می افتد و سپس تصمیم می گیریم. ما حق امضا داریم و می توانیم تصمیم بگیریم اما در حال تحقیق هستیم تا بهترین انتخاب را داشته باشیم.

مومنی در مورد اختلاف وزارت ورزش و سازمان خصوصی سازی گفت: خودشان پاسخگو باشند. من آگاه نیستم. حضور ما در جلسه اجباری نبود. خودشان می توانستند تصمیم بگیرند. ما نیازی نداشتیم نمی دانم حمید سجادی علاقه ای به برگزاری جلسه نداشت.

وی در مورد اینکه آیا دعوت نامه ای برای حضور در جلسه دریافت کرده است، گفت: ایمیلم را چک نکردم. حتما ایمیل می شود. هر بار این اتفاق می افتد.

مومنی در خصوص انتخاب سرمربی جدید استقلال گفت: باید همه جوانب را سنجید. به خصوص از نظر منابع مالی با توجه به اینکه استقلال هواداران زیادی دارد و همه انتظاراتی دارند، سعی می کنیم بهترین گزینه را چه داخلی و چه خارجی انتخاب کنیم.

وی در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان به این تیم گفت: بخشی از مطالبات آنها را پرداخت کرده ایم. اکنون به حدود 65 درصد رسیده است.

یکی از اعضای هیئت مدیره استقلال گفت: «از 200 هزار دلار باقیمانده ساپینتو اطلاعی ندارم.» اگر با ساپینتو صحبت می‌کردیم، او با ما کمتر از مبلغی که توافق کرده بودیم کار می‌کرد.

وی در خصوص امضای قرارداد 200 هزار دلاری ساپینتو با تیم آپوئل قبرس گفت: نقش واسطه ها و کسانی که بر این کار نظارت می کنند. من باید در هر شرایطی مسئولیت پذیر باشم. من باید چندین بار به آژانس تأیید بروم و خودم را گزارش کنم. این وظیفه من است اما برای استراماچونی آیا سازمان چک یک بار از کسانی که با او قرارداد بسته اند می پرسد؟ ما به تعهدات خود عمل می کنیم. گردن ما در برابر قانون از یک مو باریکتر است و سعی می کنیم مسئولیت پذیر باشیم.

مومنی در پاسخ به این سوال که آیا با انتخاب اعضای هیات مدیره از سوی سازمان خصوصی سازی یا وزارت ورزش موافق هستید، گفت: من در مقام قضاوت نیستم. وزارت کشور فقط تعیین تکلیف می کند.

دیدگاهتان را بنویسید