دلیل اصلی غیبت سیدجلال حسینی در پرسپولیس

پیروزی دو بر صفر پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان در حالی رقم خورد که هنوز خبری از بسته شدن دروازه این تیم با دروازه بان و خط دفاعی جدید نبود.

احمد گوهری جای حامد لک را در دروازه سرخپوشان گرفت تا خبری از گل های آسان با خطای شخصی نباشد. گوهری با اینکه خطا نکرد اما سرعت خط دفاعی را کم کرد و جهت توپ را اشتباه تشخیص داد، گلزنی کرد تا یحیی گل محمدی دوباره نگران شود.

وحدت حنان اف و علی نعمتی برای اولین بار در قلب خط دفاعی پرسپولیس قرار گرفتند اما با وجود بازی رو به جلو و سرعت در دفع توپ، باز هم اشتباه می کردند تا مهاجمان نفت مسجد سلیمان سه بار فرصت گلزنی واضحی داشته باشند و گلزنی کنند. یکی از آنها. تبدیل به گل.

ارائه سیستم دفاعی پرسپولیس مقابل تیم پانزدهم جدول در حالی انجام شد که یحیی گل محمدی به درخواست شخصی سیدجلال حسینی به کاپیتان تیمش استراحت داد تا مدافع باتجربه سرخپوشان پایتخت در هجدهم وارد نشود. فهرست

سرمربی پرسپولیس برای رویارویی با استقلال تهران بار دیگر قصد دارد ترکیب این تیم را تغییر دهد تا بازیکنان این تیم علاوه بر جای گرفتن در خط حمله استقلال بیشترین هماهنگی را با یکدیگر داشته باشند.

بنابراین به احتمال زیاد سیدجلال حسینی برای هدایت پرسپولیس در دربی پایتخت 98 مقابل استقلال به قلب خط دفاعی این تیم بازخواهد گشت. وحدت حنانوف نیز شانس بیشتری برای بازی دارد اما اگر در تمرینات دو روز آینده هماهنگی لازم را انجام ندهد، علی نعمتی فرصت خواهد داشت.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی از ساعت 17:30 روز پنجشنبه نود و هشتمین دربی صوفیه خود را به مصاف استقلال تهران خواهد برد که در پایان هفته بیست و دوم لیگ برتر این فصل، آبی های پایتخت با 54 امتیاز در صدر جدول قرار دارند و حریف جدی پرسپولیس است. با 6 امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد و از این رو بازی دو تیم در این فصل بسیار حساس است.

دیدگاهتان را بنویسید