دلیل اقدام جنجالی ارسلان مطهری پس از گل

دلیل اقدام جنجالی ارسلان مطهری پس از گل

امیرارسلان مطهری بازیکن 29 ساله گرمساری از تیم استقلال در بازی سوپرجام برای دومین بار در فصل جدید فوتبال کشورمان از ابتدا آبی پوش شد.

در ابتدای این فصل و پس از افزایش تعداد بازیکنان استقلال، مطهری مجبور به ترک این تیم شد و نامش از لیست بازیکنان استقلال حذف شد اما در نهایت کاوه رضایی به جای این بازیکن از لیست استقلال خارج شد و به باشگاه اجاره ای تراکتورسازی پیوست. .

مطهری در اولین بازی فصل خود مقابل سپاهان در هفته اول به میدان رفت اما پس از آن هفته ها نیمکت نشین شد و فرصت حضور در کنار هم تیمی هایش را پیدا نکرد.

مطهری تا بازی هفته یازدهم در 131 دقیقه تنها در 4 بازی برای استقلال به میدان رفته بود. او برای استقلال 28 دقیقه مقابل سپاهان، 6 دقیقه مقابل پیکان، 30 دقیقه مقابل آلومینیوم اراک و 67 دقیقه مقابل هواداران استقلال بازی کرد.

پس از پایان بازی، نزدیکان این بازیکن دلیل گریه امیرارسلان مطهری را خوشحالی او از ادامه حضورش در تیم استقلال عنوان کردند. که امیر ارسلان مطهری هرگز نمی خواست از استقلال جدا شود.

به یاد داریم در روزهایی که ساپینتو به امیرارسلان مطهری به دلیل عدم دستور کتبی باشگاه مبنی بر خروج از لیست بازیکنان استقلال اجازه تمرین نمی داد، او هر روز به محل تمرین می رفت و در محل حاضر می شد. این سوال باعث عصبانیت سرمربی پرتغالی استقلال شد تا جایی که بیژن طاهری سرپرست تیم مجبور شد از او بخواهد که به محل تمرین نرود اما مطهری که از متعصبان استقلالی به حساب می آید تسلیم نشد.

تصاویر منتشر شده از چشمان خیس مطهری بسیاری را به این فکر انداخت که شهید مطهری پس از گل خود دلایل دیگری برای گریه دارد.

لازم به ذکر است؛ مطهری فصل گذشته 3 بار مقابل تراکتور پیکان و هوادار برای استقلال گلزنی کرد و گل او سه امتیاز مقابل تراکتورسازی بود. او در رکورد گلزنی خود برای استقلال نیز سه بار برای پرسپولیس گلزنی کرد.

او حالا با گلی که در سوپرجام به ثمر رساند، جایگاه خود را در ترکیب اصلی دربی با استقلال تقریباً تثبیت کرده است، مگر اینکه تا روز دربی اتفاق دیگری بیفتد.

دیدگاهتان را بنویسید