دلیل این توافق استقلال با اسکوچیچ

دلیل این توافق استقلال با اسکوچیچ

این در حالی است که بسیاری از پیشکسوتان فوتبال به ویژه اعضای کمیته فنی مخالف ادامه کار اسکوچیچ در تیم ملی هستند.

مجتبی جباری درباره دلایل ادامه حضور اسکوچیچ در راس کادر فنی تیم ملی گفت: اشتباهی اتفاق می افتاد اما خدا را شکر این اتفاق نیفتاد. یک مربی را فقط می توان با نتایجش قضاوت کرد. در غیر این صورت، چه کسی هر تمرین را تجزیه و تحلیل خواهد کرد؟ آیا ما سیستم نظارتی مانند اروپا داریم که حتی به آنچلوتی که رئال را مدیریت می کند بگوییم که شدت تمرین شما از سایر تیم های اروپایی کمتر است و باید فشار تمرین را افزایش دهید؟

این قضاوت ها را صرفاً به نظر فردی تقلیل ندهیم. یک سری آمار و رصد کلی باید داشت و دید. ببینیم هدف از فوتبال ما چیست. اگر فوتبالی داریم که سازماندهی شده است، در سطح انبوه هزینه می کنیم، هدف گذاری می کنیم که از این پله به جای دیگری برسیم، در این مسیر مشترک یک ناظر داریم، یک مشاور خارجی داریم که می تواند بگوید این اشتباه است. مسیر، بله، می تواند قبول کند

اما چگونه می توان در مورد فوتبال اشتباه و اشتباه اظهار نظر کرد؟ آنها فقط می توانند تشخیص دهند که آیا مربی نتیجه گرفته است یا نه. که نیز نتیجه داد. ممکن است با صرف هزینه بیشتر به این نتیجه نمی رسیدیم و به احتمال زیاد همین اتفاق می افتاد. دلیل این تغییر چیست؟ باید دنبال دلیل دیگری باشیم. اختلافات را مطرح می کنند و یکی این را می گوید و دیگری می گوید که ریشه در مدیریت دارد که سرمربی تیم ملی در این مقطع با این فشار و بحران و بی پولی تنها بود. یه بار حمایت کنیم ببینیم میشه یا نه. آقای اسکوچیچ در مقاطعی مدیریت خود را نشان داد و در دیدارهای حساس بازیکن خود را در تیم رها نکرد زیرا یکسری چیزها برایش مهم بود. همه این کارها را انجام داده اما همه شرایط برایش فراهم نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید