دلیل بازگشت حامد لاک در ترکیب اصلی پرسپولیس

دلیل بازگشت حامد لاک در ترکیب اصلی پرسپولیس

در حالی که یحیی گل محمدی در دیدار مقابل نفت آبادان قصد داشت برای دومین بار از احمد گوهری در دروازه تیمش استفاده کند، تصمیم سرمربی سرخ ها قبل از عزیمت به ورزشگاه تغییر کرد تا همچنان شانس را در تور پرسپولیس ببینیم. .

برخی اخبار حاکی از آن است که داوود فنایی سرمربی دروازه بانان پرسپولیس به یحیی پیشنهاد داده است که با توجه به حساسیت بازی دربی، بهتر است دوباره به حامد لاک اعتماد کند تا بتواند مقابل نفت آبادان در دروازه باشد و از نظر روحی آماده بازی شود. مقابل استقلال ظاهرا بحث فنایی این بوده که لک ممکن است در بازی با نفت مسجد سلیمان اشتباه کرده باشد و در آستانه دربی مشکل روحی داشته باشد و به همین دلیل این پیشنهاد را به یحیی داده تا از لک درون دروازه تیمش استفاده کند. البته پیشنهاد او به یحیی نمی توانست پیشنهاد بدی باشد اما از طرفی اگر گوهری درون دروازه پرسپولیس قرار می گرفت شاید این اتفاقات نمی افتاد.

پس از پیشنهاد فنایی به یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس تصمیم گرفت دوباره به جای احمد گوهری -که تا قبل از کپر رفسنجان عملکرد خوبی نداشت- از لاک استفاده کند تا گوهری فرصت بازی با تیم سابقش را از دست بدهد. گوهری به دلیل شناخت خوبی که از بازیکنان تیم سابقش دارد قطعا می تواند برای پرسپولیس مفید باشد.

با دربی پیش رو قطعا استفاده از گوهری در این بازی برای پرسپولیس ریسک دارد و به نظر می رسد گوهری شانس زیادی برای بازی با استقلال دارد اما شانس گوهری برای بازی با نفت مسجد سلیمان زیاد است.

البته حامد لاک با اشتباهات عجیب خود در دقایق ابتدایی بازی از سوی هواداران مقصر اصلی شکست پرسپولیس مقابل نفت آبادان شناخته شد تا او و داوید فنای مربی دروازه بان های پرسپولیس سوژه شوند. انتقادات فراوان در فضای مجازی

دیدگاهتان را بنویسید