دلیل جدایی برد پیت و آنجلینا جولی مشخص شد!

دلیل جدایی برد پیت و آنجلینا جولی مشخص شد!

آنجلینا جولی در شکایتی از همسر سابقش براد پیت، برای اولین بار در مورد آزار و اذیت خود و فرزندانشان در سال ۲۰۱۶ صحبت کرد که در نهایت منجر به جدایی این زوج هالیوودی شد.

پس از شکایت برد پیت از آنجلینا جولی به خاطر خانه ای که زمانی با هم داشتند، او شکایت متقابلی را ارائه کرد که در آن درگیری در یک جت شخصی در سال 2016 را توصیف کرد که در آن برد پیت در حالی که آنها را مورد آزار و اذیت لفظی قرار می داد، با آنجلینا جولی نیز تماس فیزیکی برقرار می کرد. بچه هایشان.

این شکایت همچنین ادعا می‌کند که پیت تلاش کرد جولی را وادار به امضای توافقنامه عدم افشا در مورد آزار فیزیکی و عاطفی خارج از دادگاه کند. جولی همچنین اظهار داشت که رفتار پرخاشگرانه پیت قبل از رسیدن خانواده به فرودگاه آغاز شد و پیت با یکی از فرزندانشان قرار ملاقات گذاشت و وقتی جولی از او پرسید چه اتفاقی افتاده است متهم به پرخاشگری بیش از حد با بچه ها شد و زمانی که یکی از پسرها از جولی دفاع کرد. ، منجر به خودآزاری فیزیکی می شود.

دعوای حقوقی بین این زوج هالیوود زمانی آغاز شد که آنجلینا جولی متهم شد که 50 درصد سهم خود را در یک عمارت در فرانسه به قیمت 162 میلیون بدون اطلاع شوهر سابقش براد پیت فروخته است.

این خانه 4000 متری، واقع در منطقه کورن در جنوب فرانسه، جایی است که این دو بازیگر در یک مراسم خصوصی در سال 2014 ازدواج کردند. برد پیت و آنجلینا جولی قبلاً به ترتیب 60 درصد و 40 درصد از آن خانه 162 میلیون دلاری را در اختیار داشتند. سه سال قبل از جدایی آنها در سال 2016، برد پیت 10 درصد از سهام خود را به همسرش واگذار کرد. به هر دو اجازه می دهد تا سهمی معادل 50% داشته باشند و در صورت اجازه طرف مقابل، با فروش سهام خود موافقت کنند.

دیدگاهتان را بنویسید