دلیل جدایی ستاره های آبی چه بود؟!

دلیل جدایی ستاره های آبی چه بود؟!

نادر محمدی درباره حضورش در تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: از بین پیشنهاداتی که داشتم تراکتور را انتخاب کردم، تیمی که هواداران بسیار خوبی دارد و امیدوارم در طول فصل رتبه بهتری کسب کنم و نتایج خوبی کسب کنم. تراکتورسازی تیم بزرگ و اصیلی است، اگرچه در دو سال اخیر در این شرایط بوده است، اما قطعا می تواند همیشه جزو 4-3 تیم برتر فوتبال ایران باشد، من فقط 2-3 بار با این تیم تمرین کرده ام. اما شرایط خوب است.جایگاه سیزدهم سمت راست تراکتور نیست و مطمئنم به زودی از این جایگاه صعود خواهیم کرد.

وی در خصوص دلیل جدایی اش از پیکان توضیح داد: نمی خواهم زیاد در این مورد صحبت کنم اما امیدوارم پیکان با هدایت معتبی حسینی بهترین نتایج را کسب کند. در نیم فصل اول حدود 10 بازی برای این تیم انجام دادم اما در 2 تا 3 ماه آخر حضورم در این باشگاه بنا به دلایلی می خواستم بروم و وقتی در این مورد با باشگاه صحبت کردم، انجام ندادم. برای پیکان خیلی بازی کن البته مشکلی با سرمربی و کادرفنی نداشتم.

مدافع تراکتورسازی درباره دیدار این تیم مقابل استقلال گفت: استقلال تیم خوبی است که در بالای جدول قرار دارد اما در خانه مقابل این تیم بازی می کنیم و دوست داریم هر سه امتیاز را بگیریم.

محمدی در خصوص موضوعی که در هفته های اخیر مطرح شده است، درباره اینکه استقلال با وجود اینکه در اوج است، خیلی خوب بازی نمی کند و اینکه آیا این موضوع روی تیم تراکتورسازی تاثیر می گذارد یا خیر، گفت: این مسائل به ما مربوط نمی شود، بلکه به تیمی که در اوج است. او در اکثر بازی‌هایش پیروز شد، قطعاً خوب است.

وی در خصوص اینکه هواداران تراکتورسازی تا چه زمانی باید منتظر بهتر شدن وضعیت این تیم در جدول باشند، گفت: مطمئناً جایگاه سیزدهم تراکتورسازی در پایان فصل نخواهد بود. ما تمام تلاش خود را می کنیم تا تیم را از شرایط فعلی خارج کنیم. امیدوارم فصل آینده دوباره جزو مدعیان قهرمانی و کسب سهمیه آسیا باشم.

مدافع تراکتورسازی درباره نحوه استقبال از هواداران این تیم و انتظار دیدن پرتاب های بلند او توضیح داد: وقتی به تبریز آمدم واقعا با من رفتار خوبی داشتند. امیدوارم برای تیم مثمر ثمر باشم و دل هواداران پرشور تراکتور را شاد کنم.

دیدگاهتان را بنویسید