دلیل حاشیه بودن پرسپولیس از نظر استقلال

دلیل حاشیه بودن پرسپولیس از نظر استقلال

گلمرضا فتح آبادی درباره هفته بیست و یکم لیگ برتر گفت: دیدار پرسپولیس – صنعت نفت و استقلال – گل‌گوتا بازی جذاب و جذابی بود و این بازی‌ها شور و هیجانی را در مسابقات به ارمغان آورد. استقلال برای حفظ برتری و فاصله گرفتن از پرسپولیس نیاز مبرمی به پیروزی داشت و از طرفی پرسپولیس برای ماندن در قهرمانی باید 3 امتیاز می گرفت که این اتفاق رخ نداد.
وی گفت: استقلال مقابل تیم قلعه نویی عملکرد خوبی داشت که به صورت تیمی کار خوبی انجام می دهد. شاید تفاوت دو تیم این بود که استقلال در ضربات پنالتی موفق تر بود و توانست 3 امتیاز را از آن خود کند. در آبادان اما شاید هیچکس باور نمی کرد صنعت نفت بتواند تیم مستعد پرسپولیس را شکست دهد. پرسپولیس مدعی قهرمانی شد اما با این نتیجه ایجاد اختلاف 6 امتیازی و کار برای گل محمدی و پرسپولیس کمی سخت شد.

این کارشناس فوتبال یادآور شد: باخت پرسپولیس بیشتر به سود سپاهان بود تا استقلال. برد این هفته سپاهان و شکست پرسپولیس فاصله دو تیم را به 7 امتیاز کاهش داد و شاید سپاهان باز هم برای دومین و حتی اول شدن در لیگ تلاش کند. به همین دلیل می توانیم به سپاهانی که بازی مستقیم با استقلال و پرسپولیس هم دارد، شانس صعود به جدول را بدهیم. این رقابت ها نه تنها برای سپاهان اهمیت دارد، بلکه تیم قهرمان را نیز مشخص می کند.

فتح آبادی با اشاره به دربی پایتخت که قرار است 26 اسفند در هفته بیست و سوم برگزار شود، گفت: هنوز برای صحبت درباره دربی زود است. باید ببینیم هفته آینده تیم ها چه خواهند کرد. علاوه بر این استقلال و پرسپولیس بازیکنانی دارند که در صورت دریافت کارت در بازی بعدی از دربی حذف خواهند شد. بعد از این دو هفته می توان گفت کدام تیم به قهرمانی نزدیکتر است. در فوتبال هر اتفاقی ممکن است بیفتد، اگر استقلال مقابل صنعت نفت شکست بخورد و دربی را واگذار کند، همه چیز در بالای جدول تغییر می کند. سپس دیدارهای سرنوشت ساز استقلال و پرسپولیس مقابل سپاهان از سر گرفته شد. در کنار همه این معادلات، سپاهان هم مدعی است که اگر در همه بازی هایش پیروز شود، حتی ممکن است قهرمان شود.

وی در خاتمه دلیل روند سینوسی پرسپولیس را یادآور شد: حالا که مدیرعامل باشگاه انتخاب شده باید کار مدیریتی انجام شود و کار فنی توسط کادر فنی انجام شود. سایر کادر فنی برای رسیدگی به امور مدیریتی و بدهی و سایر امور کاری. گل محمدی و مصاحبه با کادر فنی بعد از بردها در مورد مشکلات مالی و مدیریتی است اما بعد از باخت چیزی گفته نمی شود. حالا که باختیم، چه کسی باید از هواداران عذرخواهی کند؟ پنهان كردن مشكلات پس از پيروزي درست نيست، اما پنهان كردن هنگام باخت درست است. کادر فنی و بازیکنان باید کار خود را انجام دهند و اجازه دهند دراویش در باشگاه کار خود را انجام دهند. علاوه بر این باید از مدیریت باشگاه حمایت شود تا بتوان در فضایی آرام مشکلات را حل کرد.

وی گفت: کادر فنی پرسپولیس باعث تردید این تیم می شود. حاشیه را کادر فنی در پرسپولیس ایجاد کرد. اگر رئیس کادر فنی سر کار باشد و مصاحبه با همه را ممنوع کند، ممکن است در هفته های باقی مانده لیگ عملکرد بهتری داشته باشد. ارائه یک بازی دلچسب و زیبا در دربی پس از نمایش ضعیف دو تیم در این دیدار کمترین انتظاری است که هواداران دارند.

وی در پایان درباره واگذاری سهام استقلال و پرسپولیس به بورس گفت: من چیز زیادی از بورس نمی فهمم اما هم در استقلال و هم در پرسپولیس بازی کردم و اطلاعات زیادی از شرایط این باشگاه ها دارم. بگو ای جانباز، آن 300 هزار تن کجا می رود تا خرج سهام شود؟ اگر قرار است این پول صرف پرداخت بدهی شود، می تواند همان شماره حساب باشگاه برای واریز کمک های نقدی باشد. برای پرداخت بدهی های استقلال. و پرسپولیس و در نهایت باشگاه ها دولتی می مانند؟

دیدگاهتان را بنویسید