دلیل لغو بازی تدارکاتی ایران و کانادا؛ بازیکنان کانادایی زحمت پرداخت پول به ایران را ندارند!


ساعت: 09:56
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842000

رسانه های کانادایی پس از لغو بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال این کشور با ایران، این اتفاق را توجیه کردند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ پنجشنبه گذشته توییتر رسمی فدراسیون فوتبال کانادا در بیانیه ای از لغو بازی تدارکاتی تیم ملی فوتبال این کشور با ایران خبر داد و مدعی شد که دلایل این موضوع به زودی منتشر خواهد شد.

اکنون با گذشت 2 روز از این حادثه؛ برخی رسانه های کانادایی به این موضوع پرداختند. اسپورت نت کانادا امروز نوشت: بازیکنان تیم ملی فوتبال کانادا نگران بازی با ایران بودند و پیام های زیادی دریافت کردند که نباید مقابل تیم ملی ایران بازی کنند.

به نقل از سی‌بی‌سی، مقامات کانادایی اعلام کردند: بازیکنان تیم ملی کانادا نگران حضور در این دیدار دوستانه با ایران بودند، به همین دلیل فدراسیون فوتبال کانادا به دلیل فشار مردم چند روز پیش تصمیم گرفت بازی دوستانه با ایران را لغو کند. . به قول معروف “مسئولان مختلف را کم کنید.”

این سایت در ادامه به موضوع مهمی پرداخته است: «فدراسیون برای این بازی دوستانه هیچ هزینه ای به تیم ایران پرداخت نکرده است، در حالی که مقامات ایرانی به رسانه های داخلی گفته اند که فدراسیون فوتبال کانادا برای این بازی دوستانه 400 هزار دلار به آنها پرداخت کرده است. او این کار را انجام می دهد. “

متن و مفاد این توافقنامه نه از ایران و نه از کانادا به رسانه ها نرسیده است و این قرارداد محرمانه تلقی می شود. به همین دلیل شایعاتی مبنی بر دریافت غرامت 10 میلیون دلاری ایران از کانادا به گوش می رسد یا ایران که از کانادا به فیفا و حتی CAS شکایت می کند که به نظر می رسد به مقصد خاصی نمی رسند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید