دلیل مشکلات رونالدو نازاریو با کریستیانو رونالدو مشخص شد

دلیل مشکلات رونالدو نازاریو با کریستیانو رونالدو مشخص شد

ریو فردیناند معتقد است که تیری آنری و رونالدو نازاریو به دلیل خاصی احساسات منفی نسبت به کریستیانو رونالدو دارند.

در قسمت جدید پادکست Vibe With Five، گفتگوی جالبی بین ریو فردیناند و همکار مجری جوئل بیا انجام شد. درباره اسطوره فوتبال برزیل رونالدو نازاریو صحبت شد و لحظات درخشان خود را تکرار کرد تا اینکه بیا این سوال چالش برانگیز را از فردیناند پرسید: “ریو، ما همه رونالدو نازاریو را دوست داریم. اما اخیراً کلیپی از او دیدم که در آن بهترین 8 مهاجم تاریخ را انتخاب می کند و هیچ نامی از کریستیانو رونالدو در لیست او وجود ندارد. چرا؟”

فردیناند در پاسخ می گوید که رونالدو نازاریو او را به عنوان رقیب خود می بیند زیرا او هم نام کریستیانو رونالدو است. فردیناند در ادامه مدعی شد که تیری آنری نیز به عنوان مریخی نگرش منفی نسبت به CR7 دارد زیرا در گذشته رقابت سختی با کریستیانو در لیگ برتر انگلیس داشت و این موضوع را می توان در صحبت های او دید. فردیناند، هم تیمی سابق و دوست نزدیک کریستیانو رونالدو، می گوید: “یک حس بدی در رونالدو نازاریو نسبت به کریستیانو وجود دارد، فکر می کنم به خاطر نام او… به نوعی، نازاریو به نظر می رسد به خودش می گوید: تو. اسم من را بدانید.” فهمیدی و به همین دلیل است که من با تو مشکل دارم.” به نظر می رسد که او اهمیت کریستیانو را دست کم می گیرد. صحنه ای در هایبری (ورزشگاه سابق آرسنال) بود که هنری به سمت کریستیانو رفت و سعی کرد او را تحریک کند اما رونالدو او را کنار زد و بعداً در همان بازی گل پیروزی منچستریونایتد را به ثمر رساند. پس از بازی، تصاویری از شروع مجدد بازی هنری توسط هانری در حالی که نام کریستیانو رونالدو روی تابلوی امتیازات هایبری نمایش داده شده بود، ظاهر شد. فکر می‌کنم این پرونده هنوز در ذهن هنری است و او را آزار می‌دهد.”

دلیل مشکلات رونالدو نازاریو با کریستیانو رونالدو مشخص شدعکس معروف بازی آرسنال – منچستریونایتد که ریو فردیناند در مورد آن صحبت می کند.