دل ما وقف این کار جهادی و خدمت به مردم است/ما اینجاییم فقط برای خدا+فیلم


ساعت: 12:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۱
کد خبر: 1915084

بسیجی شهید احمد صالحی ضمن صحبت از اردوهای جهادی می گوید: ما از این کار خوشحالیم، از این کار جهادی و خدمت به مردم خوشحالیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش بلاغ ، شهید صالحی روز گذشته در حین تعقیب و گریز و درگیری با گروهک تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را در محدوده شهر زاهدان داشت، به شهادت رسید.

فرمانده سپاه کربلا، بسیجی شهید مدافع حرم «شهید احمد صالحی» از سربازان گمنام امام زمان (عج) را به مردم ایران و مازندران تبریک گفت.

سردار سیاوش مسلمی در پیامی شهادت پاسدار بسیجی «شهید احمد صالحی» از سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات را به ملت ایران به ویژه مردم ایران تسلیت گفت. شهید پرور و استان مازندران و شهرستان ساری افزود: شهید صالحی روز گذشته در حین انجام ماموریت تعقیب و گریز و مقابله با گروهک تروریستی تکفیری که قصد برهم زدن امنیت کشور را داشتند در حوالی شهر زاهدان به شهادت رسید.

این جهادگر بسیجی دهه 70 که از اعضای گروه شهدای امنیت مصطفی نوروزی نیز بود، جان خود را در راه امنیت مردم و ایران اسلامی برای پاسداری از مرزهای کشور و مقابله با اشرار فدا کرد.

سید محمود حسینی پور استاندار مازندران نیز در پی شهادت سرباز گمنام امام زمان (عج) و حافظ امنیت کشور شهید احمد صالحی پیامی صادر کرد. ‏



جوانانی که برای حفظ امنیت ملت ایران و دفاع از آرمان های انقلاب و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی جان خود را به دست می گیرند، اسوه های ماندگار استقامت و فداکاری هستند.

شهید احمد صالحی مدافع امنیت کشور در میادین خطرناک؛ گمنامی را برگزید و در اردوگاه امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) آقا خدمت کرد; امروز در لباس گلگون شهادت؛ نام او در افق تاریخ مقاومت ملت ایران اسلامی ثبت شده و نام و یادش جاودان است.

شهادت این جوان انقلابی در مقابله با تروریست های تکفیری در زاهدان برای حفظ امنیت کشور، الگویی بزرگ برای جوانان امروز و نسل های آینده خواهد بود تا با پایبندی به فرهنگ شریف ایثار و ایثار، ایران اسلامی را از دسیسه های شیطانی دشمنان حفظ کنند. شهادت

مراسم وداع با شهید امنیت احمد صالحی از ساعت 18:30 روز جمعه 20 دی ماه 1401 با حضور مردم ولایتمدار با حضور مردم شهیدپرور استان در حسینیه عاشقان کربلای معلی برگزار می شود. ساری.

مراسم تشییع پیکر شهید سخت صالحی از ساعت 9 صبح روز شنبه 21 آذرماه با حضور مردمی از امامزاده یحیی ساری تا گلزار شهدای ملامجد الدین این شهرستان برگزار می شود.

این شهید امنیتی دهه هفتادی که از اعضای گروه جهادی امنیت شهید مصطفی نوروزی نیز بود که جان خود را در راه امنیت مردم و ایران اسلامی برای پاسداری از مرزهای کشور و مقابله با اشرار فدا کرد.

این شهید در یک اردوی جهادی از خدمت به مردم می گوید ما از این لذت می بریم، دلمان در این کار جهادی و خدمت به مردم است.

تصاویری از شهید بسیجی احمد صالحی در اردوهای جهادی را در این فیلم ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید