دنیا نگاه ویژه ای به ایران دارد


ساعت: 18:14
تاریخ انتشار: 09/07/1401
کد خبر: 1914339

رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه دنیا نگاه ویژه ای به ایران دارد، گفت: تیم های شرکت کننده در هر تورنمنت به تیم ایران به عنوان یک رقیب جدی نگاه می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دکتر محمدرضا داورزنی عصر امروز (16 آذرماه) در بازدید از تمرین تیم پیکان که خود را برای حضور شایسته در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان آماده می کند، افزود: همانطور که می دانید. ، زمانی که نام والیبال ایران در مسابقات ذکر می شود فدراسیون جهانی والیبال و تیم های شرکت کننده نگاه ویژه ای به مسابقات دارند چرا که تیم ایران را رقیبی جدی می بینند.

وی با بیان اینکه دوستداران والیبال و مردم ایران نیز در مسابقات پیش رو انتظار نمایش خوبی از تیم پیکان دارند، تصریح کرد: هر ساله در این ایام مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان برگزار می شود که بهترین تیم های جهان در آن شرکت می کنند. ، و مسابقات بسیار نزدیک برگزار می شود

رئیس فدراسیون والیبال با یادآوری اینکه نماینده ایران از قاره آسیا معمولا به عنوان یکی از قدرت ها در باشگاه های جهان حضور دارد، گفت: البته نماینده ایران در چند دوره به دلیل مشکلات در این رقابت ها حاضر نشد. اما امسال پیکان به عنوان یکی از پرافتخارترین تیم های آسیایی وارد مسابقات برزیل شد و سابقه خوبی در باشگاه های آسیایی و جهانی دارد.

وی با اشاره به اینکه فدراسیون والیبال برای حضور تیم پیکان در برزیل و تیم ملی جوانان در پاکستان مجبور به تعطیلی لیگ برتر مردان به مدت یک ماه شد، تاکید کرد: ما بر تعطیلی مسابقات تاکید کردیم.

این داوری تاکید کرد: برای ادامه لیگ برتر آقایان برنامه ریزی کرده ایم و با خواست خدا بدون فشار بر تیم ها و باشگاه ها این مسابقات تا پایان سال به پایان می رسد تا قهرمان لیگ برای مسابقات باشگاهی آسیا آماده شود. که اردیبهشت ماه آینده در بحرین برگزار می شود».

وی خطاب به بازیکنان پیکان تهران گفت: مواظب خود باشید، راه طولانی در پیش دارید اما این تورنمنت خوبی است و انشالله با نتیجه و تجربه خوب برمی گردید. همه شما سابقه حضور در تیم های مختلف والیبال ایران را دارید و یکی از افتخارات والیبال کشورمان هستید و امیدوارم با دستان پر برگردید. سعی کردیم شرایط را فراهم کنیم تا تیم پیکان با بهترین شرایط راهی برزیل شود.

در ابتدای این جلسه پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال پیکان ضمن خیرمقدم به دکتر محمدرضا داورزنی رئیس و میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال گفت: تیم پیکان با وجود اینکه در این مسابقات به عنوان حضور داشت. قهرمان آسیا در واقع نماینده والیبال ایران است.

وی با یادآوری نگرانی دکتر داورنی از اعزام تیم پیکان که شاید بیشتر از سایرین بود، گفت: فدراسیون والیبال کمک زیادی کرد تا تیم پیکان با اعضای کامل و تیمی قدرتمند در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان شرکت کند که جای تشکر و قدردانی دارد. . امیدواریم در این رقابت ها نماینده خوبی برای ایران و آسیا باشیم.

جام جهانی باشگاه‌های والیبال مردان ۲۰۲۲ از روز چهارشنبه ۲۵ آذرماه با حضور ۶ تیم در دو گروه مقدماتی زیر به میزبانی شهر باتیم برزیل آغاز می‌شود:

گروه اول: پروجا ایتالیا (تیم سوم اروپا)، ولی رناتا از برزیل (تیم سوم آمریکای جنوبی) و سادا کروزیرو برزیل (میزبان و قهرمان آمریکای جنوبی).

گروه دوم: پیکان تهران (قهرمان آسیا)، ایتامبه میناس برزیل (نایب قهرمان آمریکای جنوبی) و ترنتینو ایتالیا (نایب قهرمان اروپا).

دیدگاهتان را بنویسید