دهه فجر انقلاب اسلامی یادآور اوج مبارزات حق طلبانه ملت ایران علیه رژیم ستمشاهی است.


ساعت: 13:24
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۱
کد خبر: 1805139

شهادت رمز پیروزی و ایثار در انقلاب و دفاع مقدس است و در عرصه های مختلف بعد از انقلاب دین بزرگی است که باید به آن ادا کرد و یقیناً خیانت به خون شهدا و ایثارگران را هر که می خواهد باید جبران کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمدامین امین زاده، فعال سیاسی در یادداشتی نوشت: تکثیر فرزندان در این سرزمین و بارور شدن نهال های گرانبهای انقلاب اسلامی باعث ایجاد حس ایثار و همدلی برای همه اقشار مردم شده است.

اما ثروتمندان و دلالان بی درد نیز در این مسیر حسن نیت یا سودجویی حضور داشتند.

پیروزی ها، افتخارات و تمایزات بزرگی وجود دارد که متعلق به همه است و نباید فراموش شوند:

شهادت رمز پیروزی و ایثار در انقلاب و دفاع مقدس است و در عرصه های مختلف بعد از انقلاب دین بزرگی است که باید به آن ادا کرد و یقیناً خیانت به خون شهدا و ایثارگران را هر که می خواهد باید جبران کند.

آنچه مردم را ناامید می کند تبعیض و بی عدالتی است و عقب ماندگی عدالت فراگیر باید جبران شود.

انحراف از آرمان های انقلاب و تفاوت استفاده از بیت المال و انفال با رانت و اختلاف در سیستم معیوب مزد و حقوق و مزایا و امتیازات ویژه اموال عمومی به قول معروف از چه زمانی ؟!

از متصرفین

از مال آدمخواران

از کسانی که قانون را دور می زنند

از کسانی که اهل اختلاف و قراردادهای پنهانی هستند

و مثلث شوم زر، قدرت و نفاق نیز معطوف به اعتماد و ایمان مردم است.

مشاهده حربه‌های امنیتی و اطلاعاتی و نظارت بر اقدامات و فعالیت‌هایی که به درستی صادقانه است، گاه ابهام ایجاد می‌کند و متأسفانه جای سوال دارد، چرا که در برخی موارد نهضت مبارزه با فساد در خانه امن است و رانت‌خواران فعال و غیرقانونی هستند. شفافیت در قانون و فقدان نیروی قاطع و سریع در بازدارندگی و مجازات متخلفان و یا اختلاف در روابط با افراد در هر لباس و منصبی. مرحله دوم سخت است.

باید به مظلوم کمک کرد و جای ظالم و مظلوم را نباید عوض کرد. حرف ها و صحبت هایی که گفته می شود نباید در قالب شعار و گفتار درمانی باقی بماند و باید با همت و تلاش مضاعف عمل کنیم تا به آنچه برای این انقلاب کرده ایم برسیم.

سلام فردا و تفاهم

همدلی و با هم بودن

تمیزترین مناظر

انسانیت رؤسا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید