دوئل محتاطانه تراکتور و پرسپولیس برای پدیده تبریزی!


ساعت: 18:38
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۳
کد خبر: 1855737

تراکتورسازی و پرسپولیس خواهان به خدمت گرفتن پدیده فوتبال تبریز هستند اما این بازیکن در شرایط نامناسبی قرار دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنای امیر شهیم، پدیده 18 ساله تیم مهندسی فصل گذشته در لیگ آزادگان خوش درخشید و توانست با 12 گل سومین گلزن این رقابت ها شود.

شهیم با درخشش پرسپولیس با پیراهن مهندسی اش دیده شد و پس از ارائه پیشنهاد اولیه، روز گذشته برای انجام مذاکرات نهایی راهی باشگاه تهران شد.

اما حضور شهیم در باشگاه پرسپولیس واکنش باشگاه مهندسی را به دنبال داشت و تبریزی در بیانیه ای اعلام کرد که شهیم با این باشگاه قرارداد دارد و مذاکره او با هر باشگاه دیگری غیرقانونی است.

در همین حال، مدیر نقل و انتقالات تراکتورسازی از تمایل این تیم برای جذب یک مهاجم بومی مهندسی مکانیک برای تشکیل دوئل جدید بین دو پیراهن قرمز خبر داد.

البته هر دو باشگاه تراکتورسازی و پرسپولیس به دنبال استعلام وضعیت امیر شهیم از فدراسیون فوتبال هستند چرا که کمیسیون انضباطی اخیرا این بازیکن را غیرقانونی اعلام کرده است.

آزادگان شهیم در نیم فصل آخر لیگ از ماشین سازی به خیبر خرم آباد پیوست که با مقاومت باشگاه تبریزی این انتقال منتفی شد و به سبزقبایان بازگشت.

حالا طبق رای کمیسیون انضباطی گفته می شود بازگشت امیر شهیم به تیم مهندسی با توجه به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این تیم غیرقانونی است و وضعیت این بازیکن مشخص نیست.

حال سوال اینجاست که امیر شهیم ماشینی است یا خیبر خرم آباد؟ سوالی که باعث می شود هر باشگاهی برای جذب این بازیکن از عصا استفاده کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید