دوربرگردان امام حسن مجتبی (ع) زنجان افتتاح شد


ساعت: 18:39
تاریخ انتشار: 14/04/04
کد خبر: 1878438

پروژه زهرا امام حسن مجتبی (ع) زنجان ظهر امروز (شنبه 4 تیر 1401) با حضور استاندار، معاون امور عمرانی استاندار و جمعی از مدیران استانی افتتاح و به بهره برداری رسید. .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از موج بیانی; علیرضا انصاری معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان ظهر امروز در مراسم افتتاح دوربرگردان امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: دوربرگردان سطح U بخشی از پروژه اصلی امام حسن معتبی(ع) است. ) تقاطع غیرهمسطح.

وی گفت: برای کل پروژه چهارراه امام حسن مجتبی (ع) در مجموع 48 میلیارد تن هزینه شده است.

انصاری گفت: ترافیک در محورهای شرق به غرب و شمال به جنوب بزرگراه باخمان 22 زیاد است. باید پل اصلی را تکمیل می کردیم و پل اصلی را تکمیل می کردیم.

معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان با بیان اینکه پروژه تقاطع امام حسن (ع) در سال 97 افتتاح شد، گفت: پل اصلی در یک سال به اتمام رسید و پس از آن عترن شروع به کار کرد.


39bc599f e8c4 45f3 997c f57ff6d10893 خبر خاکستری

وی گفت: با توجه به بحث های مختلفی که در این پروژه انجام شد، از سازمان مدیریت و برنامه ریزی در خصوص تعدیل پروژه کمک گرفتیم و توانستیم مسائل حقوقی را حل و ساختار را اجرا کنیم.

انصاری با اشاره به مسدود شدن مسیر در حین اجرای این پروژه گفت: در این راستا باید از پلیس راهور بابت همکاری لازم و همچنین شورای اسلامی شهر زنجان که از ما برای تامین این پروژه تشکر و قدردانی کرد. بودجه لازم. “به موقع باز شود.


* جدیت و اهمیت مجموعه عوامل به حداقل رساندن معضل ترافیک شهر زنجان

منصور مرادلو رئیس شورای اسلامی شهر زنجان نیز در این مراسم گفت: اعضای شورا به ویژه در دوره ششم پیگیر اتمام پروژه های نیمه کاره بودند زیرا پروژه های نیمه تمام خسته کننده بود و شهروندان از زمان اتمام پروژه ها ناراضی بودند. تکمیل شد.”


00686518 da45 46fb 87cc c00bb50a251e خبر خاکستری

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع به کار شورای ششم و به ویژه از زمان حضور دکتر فیروزفر به عنوان شهردار زنجان شاهد اقدامات خوبی در سطح شهر بوده ایم، خاطرنشان کرد: در اجرای این پروژه شاهد رفع مشکلات حقوقی و مالی بودیم. مشکلات و صداقت، خلوص صمیمیت که در مجری پروژه دیدیم و اعتمادی که به او داشتیم پروژه را در عرض چند ماه با موفقیت به پایان رساند.

مرادلو گفت: پیش از نوروز شاهد مشکلات ترافیکی در این مسیر بودیم اما با کار جهادی پیمانکار مربوطه در کمتر از 2 ماه تکمیل و مسیر بازگشایی شد.

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه با حضور، نظارت، هماهنگی و همکاری مستمر شهرداری زنجان و شورای شهر زنجان و مجموعه عوامل، شاهد تکمیل این پروژه بودیم، افزود: شهروندان زنجان در روزها و ماه های آینده شاهد افتتاح پروژه های دیگری نیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه میدان سبز و محور پادگان یکی از پروژه های مهم شهر زنجان است، گفت: از مقام معظم رهبری می خواهیم در بازگشایی پاساژ پادگان کمک کنند که مشکل 100 هزار نفر از مردم حل می شود. غرب زنجان و شاهد بازگشایی این گذر مهم در سطح شهر باشیم.


d0a94d5e ec21 4d16 906e 30d433a6cd54 خبر خاکستری

مرادلو ابراز امیدواری کرد با همت و همکاری همه عوامل در سال های آینده شاهد اتفاقات شادی برای رفع مشکلات ترافیکی به ویژه در بزرگراه 22 بهمن در شهر باشیم. تردد در این محدوده روانتر می شود و جدیت و اهمیت شورا و شهرداری زنجان در این زمینه به حداقل رساندن معضل ترافیک است.

به گزارش موج رسا; پیش از افتتاح پروژه بخشنامه امام حسن مجتبی(ع)، مدیرعامل شرکت جهاد نصر (مجری طرح)، علیرضا انصاری (معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری زنجان) و ناصر احمد صفا (مدیر پروژه) حضور داشتند. مفتخر است.).

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید