دور برگردان و حرکات نمایشی خودرو ممنوع / متخلفان صلح دستگیر می شوند


ساعت: 14:30
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۴/۲۳
کد خبر: 1883143

دادستان مرکز کهگیلویه و بویار احمد گفت: افرادی که در ساعات پایانی شب باعث ایجاد ناراحتی مردم شوند به اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی دستگیر می شوند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس ؛ دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شب گذشته در حاشیه بازدید از شهر یاسوج گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در استان بیش از پیش اجرا شده است. بیش از 6 ماه با تلاش نیروی انتظامی و این طرح بر اساس مطالبه مردم برنامه تداوم آن شد.

ملک حسینی افزود: به همین دلیل امشب (دیشب) با برنامه ریزی انجام شده در ساعات پایانی شب، چشم بیدار پلیس امنیت مستحکم را که حق مردم و مطالبه عمومی است، تامین می کند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان با بیان نکات مهم طرح ارتقای امنیت اجتماعی خاطرنشان کرد: خودروهایی که در ساعات پایانی شب با حرکات غیرعادی برای سلب آسایش عمومی تردد می کنند برای مدت طولانی توقیف و در پارکینگ نگهداری می شوند.


22404a31 b3a8 4be3 b407 82100048e771 خبر خاکستری

دادستان پایتخت کهگیلویه و بویراحمد افزود: افرادی که در این ساعت باعث ایجاد ناراحتی مردم شوند به اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی دستگیر می شوند.

ملک حسینی گفت: خواهش من از مردم عزیز این است که قدر این امنیت پایدار را که امروز حاصل خون شهدا و تلاش شبانه روزی سربازان نیروی انتظامی آنهاست، بدانند و از حرکات نامتعارف که باعث درد و رنج مردم می شود، خودداری کنند.


926ad2e7 b37b 4fea befc ba3bf9e51ba6 خبر خاکستری

سید علی ملک حسینی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پایان گفت: خط قرمز قوه قضائیه و نیروی انتظامی همانطور که قبلاً بیان و تاکید شد امنیت مردم است و این امنیت به برکت محقق شده است. به خون شهدا همه ما به عنوان سرباز و خدمتگزار مردم از این امنیت دفاع خواهند کرد.

در ادامه سرهنگ حمیدرضا اکبری جانشین فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در این گفت و گو در خصوص اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی اظهار داشت: طرح ارتقای تامین اجتماعی با هدف برخورد با متخلفان وسایل نقلیه ای است که انجام کارهای غیرعادی و غیرعادی انجام می دهند. حرکات دیدنی و در ساعات پایانی شب برای مردم محترم شهر دردسر درست می کنند در شهر انجام می دهند.


d2e12ca8 00de 465f a21a 549f3695eee1 خبر خاکستری

وی افزود: با کمک همکاران کلانتری های تخصصی و کلانتری ها و دادستان های محترمی که حضور دارند، این طرح راه اندازی شده و در حال برخورد با این پدیده هستیم که باعث ایجاد مزاحمت برای مردم می شود. جانشین فرماندهی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این برنامه با هماهنگی مقام محترم قضایی بخشی از برنامه های فرجا بوده و از ابتدای تشکیل فراجا در سطح استانی و استانی با همت و تلاش قوه قضائیه و نیروی انتظامی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی از دی ماه سال گذشته با هم هماهنگ بوده و با حضور میدانی قوه قضائیه و فرجا، این طرح را با جدیت بیشتری نسبت به گذشته آغاز کردیم و این روند ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید