دوستان خود را به صورت دیجیتالی شاد کنید

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از روابط عمومی و تبلیغات شرکت پرداخت الکترونیک سداد، کاربران اپلیکیشن ایوا با استفاده از سرویس “کارت هدیه” که یکی از خدمات جانبی است “نشان بانکی” بله، آنها می توانند کارت مورد علاقه خود را از 50000 تن تا دو میلیون تن خریداری کنند و به صورت مجازی در اختیار دوستان و اقوام خود قرار دهند.

این گیفت کارت ها رمز اول را ندارند و رمز دوم برای خرید آنلاین به شماره موبایل خریدار اس ام اس کارت ارسال می شود. بنابراین امکان خرید از دستگاه کارتخوان یا دریافت وجه نقد از دستگاه خودپرداز برای صاحب این کارت هدیه وجود ندارد.

با توجه به اینکه این کارت ها وجود فیزیکی ندارند، دارنده کارت می تواند خرید خود را فقط به صورت آنلاین و از طریق درگاه های آنلاین انجام دهد. از سوی دیگر، از آنجایی که تنها رمز دوم ثابت برای این گیفت کارت ها صادر می شود و با توجه به محدودیت بانک مرکزی برای رمزهای غیر دینامیک، سقف هر تراکنش انجام شده با این کارت های هدیه حداکثر 100 هزار تن است.

پس از ورود به سرویس نشان بانک، منوی کارت هدیه را انتخاب کرده و بر روی گزینه خرید کلیک کنید، کاربران اپلیکیشن ایوا می توانند مناسبت و مبلغ مورد نظر را انتخاب کنند و سپس متن مورد نظر خود را که می خواهند بر روی آن نوشته شود وارد کنند. کارت در نهایت در لیست اکانت ها حسابی را که می خواهند مبلغ گیفت کارت را با آن پرداخت کنند وارد یا انتخاب می کنند.

اگر رمز دوم خود را فراموش کردید، کاربر می تواند روی “دریافت رمز عبور” در صفحه گزارش تراکنش کلیک کند تا رمز خرید آنلاین خود را دوباره به دست آورد.

گفتنی است خریدار کارت می تواند این گیفت کارت مجازی را از طریق پلتفرم های مختلف برای افراد دیگر ارسال و در اختیار دیگران قرار دهد.

دیدگاهتان را بنویسید