دوست نداشتیم تنها بازی کنیم / ما مقصر نبودن محدوده نیستیم


ساعت: 17:51
تاریخ انتشار: 21.01.1401
کد خبر: 1821039

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: دوست نداشتم در این مرحله مقابل استقلال قرار بگیرم، آنها در حال حاضر بهترین تیم ایران هستند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ساکت الهامی در نشست خبری پیش از بازی مقابل استقلال در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: اصلا دوست نداشتم در این شرایط مستقل باشم. این سومین بار است که در این فصل با هم بازی می کنیم.

وی افزود: تیمی که صادقانه و از ته دل می گویم بهترین تیم حال حاضر ایران است. تیمی که 26 هفته است شکست نخورده است، هیچ بهانه ای برای خوب نبودن ندارد. این مجموعه و فرهاد مجیدی را تبریک می گویم. او تیم خوبی ایجاد کرد.

الهامی گفت: به کل مجموعه استقلال و سردار آجرلو تبریک می گویم. استقلال تیم قابل احترام است. قطعا فردا بازی سختی خواهد بود. خوشحالم که فردا هواداران دو تیم محبوب فوتبال کشورمان یعنی نساجی و استقلال این بازی را تزیین خواهند کرد. به شما قول می دهم که بازی بسیار خوب، تاکتیکی و بسیار زیبا خواهد بود. استقلال در بازی های خود نشان داد که اصلاً حریف را موقعیت نمی دهد. ما هم تیم خوبی هستیم، با تمام احترامی که برای استقلال قائلم، چون اینجا جام حذفی است، تیم باید قهرمان شود و خوشحالم که تیم ما برد. جام حذفی با لیگ فرق دارد. البته می دانم که استقلال کار سختی است.

سرمربی نساجی درباره وضعیت این تیم در لیگ برتر گفت: این تیم به حق واقعی خود در لیگ رسید، سال گذشته تلاش کرد تا روز آخر سقوط نکند اما اکنون 6 هفته دیگر باقی مانده و قطعا به عناوین بالاتری خواهد رسید. . در دوردست ما همان بودیم. فکر می کنم امسال بهترین نتایجی را که می توانیم برای نساجی تصور کنیم به دست خواهیم آورد. امیدوارم با 6 دیدار باقی مانده به جایگاهی که شایسته آن هستیم برسیم. برای ما کار سختی بود. شرایطی که ما داشتیم شاید امسال برای هیچ تیمی پیش نیامده که در همه مسابقات بازی کند. تنش مسابقات هر 5 روز یک بار بود و این کار را برای ما سخت می کرد. من می گویم چرا جایگاه ما در جدول اینجاست، با یکی دو بازی می توان 4-5 پله بالا رفت.

وی با اشاره به جام حذفی تصریح کرد: این جام جامی است که در آن یا همه چیز هست یا هیچ. یعنی اصلاً نایب قهرمانی وجود ندارد، فقط تیم ها دیر یا زود حذف می شوند. هیچکس نمی تواند بگوید من نایب قهرمان جام حذفی هستم، چون او فقط یک قهرمانی دارد. فکر می کنم بازی فردا به گونه ای است که تیمی که این مسیر سخت را طی کند مسیر هموارتری خواهد داشت.

الهامی درباره اینکه بازی فردا چقدر متفاوت است، گفت: قطعا شرایط بازی برای هر دو تیم متفاوت است. حساسیتش بیشتره همونطور که گفتم یا همه چی هست یا هیچی. به همین دلیل دیشب تیم هایی ظاهر شدند که شاید هیچکس فکرش را نمی کرد. جام حذفی با لیگ کاملا متفاوت است. اگر تیمی اشتباه کند، جایی برای جبران وجود ندارد. در لیگ اگر 4-5 اشتباه کنید جا برای جبران هست اما اینطور نیست. انگار کمتر کسی فکر می‌کرد در مورد مس رفسنجان این اتفاق بیفتد.

سرمربی نساجی در خصوص مقایسه حذفش با یحیی گل محمدی و همچنین دیدار فصل گذشته خاطرنشان کرد: بازی بود و تمام شد. استقلال با آن دوران تفاوت زیادی دارد و اکنون تیمی کامل است. الان تیم ما تراکتور نیست، نساجی است. قطعا یک بازی کاملا متفاوت.

وی افزود: اگر بخواهم در مورد محرومیت صحبت کنم. حالا ناگفته نماند چون در این شرایط صحبت از مربی دیگری خوب نیست. انشالله اگر شرایط مهیا باشد در فرصت مناسب صحبت خواهم کرد. در مورد بازی فردا صحبت کنید. هر دو تیم خوب بازی می کنند که خدای ناکرده بازی دوستانه خواهد بود.

الهامی درباره غیبت های تیمش گفت: ما نساجی هستیم. ما از اول فصل با همین بازی بازی کردیم. از اولین باری که این تیم را تحویل گرفتم به دنبال فوتبال محترم بودیم و فکر می کنم باید همان فوتبالی را که باید انجام می دادیم بازی کنیم. بازی فردا هم از این قاعده مستثنی نیست، همه بچه ها چه اکبر چه مسعود و چه نباشند قطعاً حضور دارند، اما بازی با آنها دست ما نیست.

مربی نساجی در خصوص مشکل زمین تمرین و میزبانی تیم نساجی گفت: زمین تمرین ما مشکلی ندارد. جا دارد از سیف الله پور تشکر کنم زیرا درست بود که روزهای سختی داشتیم اما آن روزها باعث شد یکی از باکیفیت ترین میادین تمرینی را داشته باشیم.» باید از حدادیان و سیف الله پور تشکر کنم که در این شرایط سال که چمن باید فرآوری شده، اگر نگوییم بهترین، یکی از بهترین رشته های در حال حاضر، آموزش کشورمان است.

وی درباره انتقاد فرهاد مجیدی مبنی بر اینکه تیم های شهرستانی تهران زمین تمرین را اجاره می کنند و باعث کمبود زمین تمرین شده است، گفت: ما زمین خودمان را داریم. ما جای کسی را غصب نکرده ایم. ما نه سرزمین مرحوم حجازی را گرفتیم، نه آرارات و نه انقلاب را. این سه زمین را داشتند. ما زمینمان را حفظ کردیم و خودمان آن را ساختیم، روزهای سختی را گذراندیم و زمینه برای استقلال پیدا نکردیم. این در سراسر جهان است. هر تیم را ببینید. یه کمپ یه جای دیگه هست به نظر من مشکل از جای دیگری است. حتی خود فرهاد هم نیست وقتی شما سه میدان دارید و یکی از آنها آماده نیست.

الهامی تصریح کرد: استقلال چه زمانی این بار برای دومین بار به کارگران آموزش داد؟ استقلال سه زمین تمرین بسیار خوب دارد. فکر می کنم در جفت آباد ورزشگاهی به نام امام رضا هست، حتی تهران رفتند. اینها سوالاتی است که ممکن است مجیدی در زمین تمرین از آنها ناراحت باشد. راست میگه او می خواهد تیمش زمین خوبی داشته باشد اما ما مقصر نیستیم. اگر مقصری هم هست مجموعه خودشان است و به ما ربطی ندارد.

سرمربی نساجی با بیان اینکه بهتر نیست تیم هایی مثل نساج، گل گهر، شاههدرو، نفت آبادان یا تراکتورسازی در مناطقی که بازی می کنند زمین داشته باشند تا هواداران آنها بازیکنان را ببینند، گفت: حرفی که می زنی ربطی به این ندارد. سوال قبلی را هم در نظر بگیرید این را هم در نظر بگیرید که ما در شهر خود پیست مسابقه نداریم از کجا می توانیم پیست مسابقه تهیه کنیم؟ جا دارد از استاندارمان و استاندارانی که واقعا سنگ تمام گذاشتند تشکر کنم. کاری که همه فکر می کردند الان انجام نمی شود تا دو ماه دیگر انجام می دهند. دستهای جدا از هم را می بوسم و از آنها تشکر می کنم همانطور که از قبلی ها یاد گرفتیم باید از آنها تشکر کنم.

وی افزود: این ماهیت فوتبال است. سوال دیگر؛ هیچ تیمی برای بازی کردن وجود ندارد. وقتی بسته شد، استقلال می تواند با ما بازی کند، ما می توانیم با پیکان بازی کنیم، پیکان می تواند با صنعت نفت بازی کند. گلگوتا قبلاً یک کمپ فیبر استخدام کرده است، تقصیر او چیست؟ خود گلگوتا باید جواب هواداران را بدهد. گل هفته ای سه یا دو بار می رود و می آید. من قصد دفاع از گلگوتا یا هیچ تیم دیگری را ندارم. تیم دیگر با من کاری ندارد، اما من در مورد نساجی صحبت می کنم. هزینه هایی که ما در تهران می کنیم خیلی بیشتر از شهرستان است، اما امکاناتی که مالک ما از نظر سخت افزاری به آن نگاه کرده، بد است استقلالی ها حالا بگویند چرا زمین نداریم و تیم های دیگر زمین گرفته اند. این واقعا بد است. برای تیمی مثل استقلال که پرافتخارترین تیم ایرانی در آسیاست. بد است که سه قطعه وجود دارد، یکی آماده نیست. این به بحث حمایت و ساختاردهی برمی گردد. او به آجرلو هم برنمی گردد چون استادیوم نشان می دهد چقدر زحمت کشیده است. بحث قبلی است و ربطی به الان ندارد، اما مقصر مجموعه خودشان است و ربطی به نساجی و گلگوتا و شاههدرو ندارد.

الهامی در خصوص شرایط و جایگاه نساجی در فصل آینده گفت: قطعا فصل آینده وضعیت ما بهتر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید