دوقطبی شدن جامعه با محوریت تفاوت های قومیتی و تولید توطئه های غرب


ساعت: 11:52
تاریخ انتشار: 1301/09/12
کد خبر: 1915267

حسینی گفت: دوقطبی شدن جامعه با محوریت تفاوت های قومیتی، نسلی و مذهبی یکی از توطئه های غرب است که نیازمند آگاهی دانش آموزان در عرصه های مختلف است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیرافلاک، سید محمد حسینی صبح امروز با تبریک به دانش آموزان پلدختر اظهار داشت: دانش آموزانی مانند شهید دانیال زاده و علی وردی که در حوادث اخیر جان خود را از دست دادند در کنار سایر اقشار مختلف مردم خدمات خود را انجام دادند. مردم را آگاه می کردند.

وی با بیان اینکه ما وارثان ایثار، گذشت و ایثار هستیم، افزود: 36 هزار شاگرد در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور گفت: در گذشته از نظر علمی کشوری در حال انحطاط بودیم اما امروز به دلیل انقلاب جزو 10 کشور برتر دنیا هستیم.

وی با اشاره به اینکه معاونت علمی بنیاد نخبگان برای پیشبرد اهداف علمی توسعه صنعتی و اقتصادی ایجاد شده است، گفت: امروز 7600 شرکت دانش بنیان در کشور داریم.

حسینی با بیان اینکه ایران موشک های بالستیک دارد، گفت: امروز ساختمان های تصمیم گیری گروه های تجزیه طلب دقیقا هدف گذاری شده یا در حوزه هسته ای اگر پیشرفتی داریم به دلیل پیشرفت علمی کشور است که بستگی به این دارد. سیاسی، اقتصادی و دفاعی دریافت می کند.

وی با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب پشتیبان اصلی توسعه علمی در کشور هستند، گفت: ما قبلا با سیم خاردار و اسلحه مشکل داشتیم اما امروز برخی از روسای جمهور در سفر آیت الله رئیسی به نیویورک می خواهند از ما سلاح بخرند که به دلیل پیشرفت است. علمی است.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: آلمان مدعی حقوق بشر است، در حالی که بمب های شیمیایی در اختیار صدام قرار داد که سردشت ما را کشت، امروز غرب و برخی کشورهای منطقه علیه ما قرار گرفته اند و برخلاف واقعیت مدعی حمایت از حقوق بشر هستند.

وی بیان کرد: غرب در اتفاقات اخیر دانشجویان خود را مجبور به مطالعه ایران و نحوه تاثیرگذاری بر ایرانیان کرده است.

حسینی بر لزوم ایجاد رقابت علمی در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: برای اختراعات علمی باید نمایشگاه و موزه ایجاد کرد و می توان روحیه خودباوری را تشویق کرد.

وی تصریح کرد: در یک سال گذشته دولت مردم برای حل مشکلات مردم، پروژه آبرسانی کردستان، خوزستان، همدان، انضباط مالی در دولت شروع به کار کرده است که با کاهش هزینه ها و افزایش هزینه ها همراه بود. بودجه ساخت و ساز نمونه ای از اقدام دولت

حسینی به تحریک و اغتشاشات برای تمرکز زدایی دولت برای اجرای طرح های سازندگی پرداخت و تصریح کرد: این دولت مردمی در 15 ماه گذشته تعاملات مثبتی با کشورهای منطقه مانند روسیه داشته است. همچنین محصولات ما ارائه می شود و هر دانشگاهی در کشور این آموزش را دارد، کشورهای منطقه از نظر تحقیقاتی کمک خواهند کرد.

وی با بیان اینکه رهبری قدرت علمی، اقتصادی، سیاسی و فرهنگی از غرب به شرق در حال انتقال است، تصریح کرد: خود بایدن رئیس جمهور آمریکا اعتراف می کند که در برخی زمینه ها از رتبه اول به رتبه سیزدهم سقوط کرده ایم و در برخی زمینه ها متحدان آمریکا هستند. بسیار مایل به همکاری هستند آنها با ما نیستند.

معاون امور مجلس رئیس جمهور تصریح کرد: دوقطبی شدن جامعه با محوریت تفاوت های قومیتی، نسلی و مذهبی یکی از توطئه های غرب است که نیازمند آگاهی دانش آموزان در عرصه های مختلف است.

وی بیان کرد: آلمان، انگلیس و آمریکا، شبکه های رسانه ای و اطلاع رسانی آنها علیه ملت ایران متحد شده اند و مطمئن هستیم که مانند 8 سال دفاع مقدس پیروز خواهیم شد.

حسینی گفت: مقابله با داعش در سوریه و استکبار در کشورهای همسایه به نفع ایران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید