دولت انقلابی دلسوز مردم است و به دنبال حل بسیاری از مشکلات است


ساعت: 11:35
تاریخ انتشار: 1401/09/14
کد خبر: 1915795

مسلمان پنهانی با بیان اینکه نظام اسلامی همواره در معرض خباثت و نیرنگ بیگانگان بوده است، افزود: دشمن نمی خواهد ایران قدرتمند، با عزت و یکپارچه را ببیند و از این رو با تحمیل ناآرامی سعی در ایجاد اغتشاش دارد. و فضای کشور را ملتهب کند».

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از عصرهمدان; مسلم موصل سرپرست استانداری همدان در گفتگو با خواهران انقلابی همدان گفت: دولت انقلابی دکتر رئیسی با مردم همدل است و برای رفع بسیاری از مشکلات و مسائل مردم جدیت دارد..

وی با بیان اینکه نظام اسلامی همواره در معرض خباثت ها و نیرنگ های بیگانگان بوده است، تصریح کرد: دشمن ایران قدرتمند، با عزت و یکپارچه نمی بیند و از این رو با ایجاد اغتشاش سعی در ایجاد آشوب و ملتهب کردن فضای کشور دارد. ..

سرپرست استانداری همدان با اشاره به سخنان شهید سلیمانی مبنی بر اینکه «همه فرصت ها در بطن تهدیدها نهفته است»، گفت: دستان بسیاری از دشمن در اغتشاشات اخیر افتاده و ثابت شده است که انسانیت، ملیت، هویت، دین. ، دین و پرچم برای او هیچ مزدوری ارزشی ندارد.

وی تاکید کرد: باید جهاد تبیین را از خانواده شروع کنیم و با صدر صدر به حرف فرزندان و نوجوانان خود گوش دهیم و سپس با تحلیل های موجود مسئولیت پذیر و روشنگر باشیم..

وی با اشاره به ابعادی از اغتشاشات، اغتشاشات و قیام های تحمیل شده به کشور از سوی دشمن، افزود: انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری از برکات ولایت برخوردار بود و مردم درایت چسبیدن به آن را دارند. به استان در سختی ها.

سرپرست استانداری همدان استفاده از امپراتوری رسانه ای برای انتشار اخبار و تاثیرگذاری بر افکار مردم را یکی از ترفندهای دشمنان دانست و تصریح کرد: با جنگ ترکیبی مواجه هستیم که شامل کارهای سنگین رسانه ای، انتشار اخبار جعلی، روایت های کج و معوج و … است. اکثریت ظاهری اقلیت آسیب دیده استراتژی دشمن در این زمینه مخدوش است.

مسلمان مخفی افزود: در مواقع حساس و از دست رفته باید به قرآن پناه برد که خداوند متعال در سوره حجرات فرموده است «یا ایها الذین آمنوا هر گاه فاسقی برای شما خبری آورد…» که خداوند متعال در سوره حجرات فرموده است. ما امروز به عنوان منبع بسیاری از اخبار خود می بینیم، دشمنان اشرار و شبکه های خبری هستند که توسط افراد بد اخلاق اداره می شود..

وی در پایان فعالیت های تشکل خواهران انقلابی همدان را ارزیابی کرد و گفت: اساس این انقلاب مبانی، اعتقادات و ارزش های اسلامی است و کار فرهنگی زمان بر است و با اخلاق، اقدام و حضور در میدان قطعا انجام خواهد شد. پایان..

در این جلسه اعضای سازمان خواهران انقلابی همدان خواستار توجه بیشتر مسئولان به وضعیت عفاف و حجاب در سطح شهر، ادارات، مدارس، موسسات آموزشی و سایر مراکز عمومی شدند..

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید