دولت باید به فکر افزایش آسیب های اجتماعی در یاسود باشد/ روشنفکری از پاتاوه و لوداب خواستار شهروندی شد

ساعت: 17:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۰۲
کد خبر: 1794421

نماینده بویراحمد و دنا در مجلس در دیدار آیت الله رئیسی گفت:

نشست مجمع نمایندگان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهور برگزار شد و نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون از آیت الله رئیسی خواستار ارتقای لوداب و پاتاوه از منطقه ای در منطقه شد. شهر

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از زاگرس صبح امروز، مهدی روشنفکر صبح امروز در نشست مجمع نمایندگان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد با رئیس جمهور با اشاره به اینکه دستیابی به توسعه بدون سرمایه گذاری غیر ممکن است، گفت: توانمند. مردم محلی و سرمایه گذاران خارج از استان به دلیل کمبود زیرساخت ها از جمله در زمینه حمل و نقل اعم از زمینی، هوایی و ریلی استقبال نمی کنند.

وی گفت: انتظار می رود رئیس جمهور به سازمان های توسعه ای از جمله ایدرو، هلدینگ های مرتبط با دفاع و شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) دستور دهد در استان سرمایه گذاری کنند.

این روشنفکر حاشیه نشینی در یاسود را نگران کننده دانست و افزود: در شهر 150 هزار نفری یاسود 100 هزار حاشیه نشین وجود دارد و در واقع در مرکز استان حاشیه نشینی بر متنی حاکم است که دولت باید در سطح بالایی معرفی کند. وضعیت فعلی.» این از توان استان خارج است.

نماینده مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: آسیب های اجتماعی در حاشیه شهر یاسوج در حال افزایش است و شاید فردا نتوانیم این چالش بزرگ اجتماعی را حل کنیم.

این روشنفکر خواستار تعامل و همدلی بیشتر دولت، مجلس و قوه قضائیه برای کاهش مشکلات اقتصادی مردم شد و تاکید کرد: در دوره پس از دولت سیزدهم مردم اعتماد ویژه ای به دولت پیدا کرده اند که باید به گونه ای عمل کرد که اعتماد مردم از بین برود. . .

این فرهیخته نوسازی محله پاتاوه و لوداب را مطالبات سه دهه گذشته مردم این مناطق عنوان کرد و ادامه داد: دولت باید نسبت به تکمیل و بهره برداری از جاده پاتاوه – دهدشت تدابیری بیندیشد و با تخصیص اعتبارات لازم قبل از آن اقدام کند. نوار باز کننده به آرامی.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید