دولت باید در مقابل حملات تبلیغاتی دشمن ساخته شود

وی با اشاره به آیات قرآن در سوره تین ادامه داد: خداوند در خلقت انسان بهترین ها را در وجود او قرار داده است به گونه ای که علم پزشکی با چندین هزار سال تجربه هنوز نتوانسته به برخی از اسرار آن پی ببرد. خلقت انسان. نفس اعم از قدرت فکر، اراده، اختیار، معنویت و روحیه تقوا تا زمانی که در مسیر درست حرکت کند می تواند به بالاترین مقام برسد، اما اگر از این نعمت ها استفاده نکند، سقوط می کند. پایین ترین موقعیت

امام جمعه یزد افزود: در حرکت انسان به سوی رشد و کمال موانعی وجود دارد که اگر انسان با قوا و برکات خود بر آن ها غلبه نکند از حرکت به سوی کمال باز می ماند و صد سال است که دشمنان ما به دنبال این هدف هستند. مردم ایران به جای استفاده از قدرت و توانایی هایی که در پیشرفت خود و جامعه دارند، به فساد و فحشا سوق داده می شوند و هوی و هوس و وسوسه های شیطانی آنها در آنها ظاهر می شود.

آیت الله ناصری ادامه داد: دشمنان شاهد بوده اند که ملت ایران در حال پیشرفت است و دستورات الهی را پذیرفته اند و به جای ظلم و استکبار، حاکمیت حق را پذیرفته اند و زیر بار ظلم، استکبار و زورگویی نیروها و زورگویی ها نمی روند. عزت را در پیشگاه خدا ببینید.به همین دلیل از ما می خواهند مثل زمان طاغوت مستبد و مستکبر باشیم.

وی با اشاره به هفته فناوری و پژوهش گفت: ملت ایران با تکیه بر توان داخلی، پشتکار و با تکیه بر توانایی، علم و استعداد خود می تواند در همه عرصه ها به ویژه علم و فناوری پیشرو باشد و راه افتخار را طی کند. و استقلال

نماینده ولی فقیه در استان یزد راه عزت و پیشرفت کشور را نتیجه استکبار خواند و افزود: دشمن، ملت ایران را مصرف کننده می خواهد، اما ملت ایران نباید در این افکار محبوس شود که دشمن علیه آنهاست. ، در مسیر رشد قوی باشند و گامی کامل بردارند.

وی تصریح کرد: مدارس و دانشگاه های ما نباید تنها محلی برای خواندن، نوشتن و حفظ درس باشد، بلکه باید به محلی برای تفکر و تفکر و تولید فناوری تبدیل شود تا در هیچ زمینه ای و مانند حوزه پزشکی به دشمن نیاز نداشته باشیم. و نظامی و … پیشرفت چشمگیری داشته ایم و با کسب بالاترین جایگاه در سایر زمینه ها نیز دشمن را غافلگیر کرده ایم.

آیت الله ناصری با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمن علیه ملت ایران گفت: دشمنان با تحریم های فراوان علیه ما که خودشان اعتراف کردند هر کشوری در مقابل آنها قرار می گیرد، قصد داشتند ایران را به ایران ضعیف تبدیل کنند، اما ایرانی ها ملتی که به خدا توکل کرد و به امام و رهبر خود اقتدا کرد، در مقابل دشمن ایستادند و در راهی رفتند که شهدا در آن جان خود را از دست دادند و نگذاشتند پرچم امام حسین (ع) و مقاومت و جستجوی خدا در آن راه برود. به زمین افتادن .

وی با اشاره به حوادث و اتفاقات اخیر در کشور گفت: آمریکا و نمایندگانش با ملت ایران دشمنی کامل کرده اند و با هجمه های تبلیغاتی و هزاران دروغ به دنبال تجزیه ایران و ترویج فساد و بی قانونی در کشور ما هستند. برخی از خواص . آنها هم در این حوادث فریب خوردند، اما ملت ما فریب نخوردند، بلکه گوش به فرمان رهبری بودند و بصیرت داشتند. .

وی تاکید کرد: دولت باید با هجمه ها و اقدامات تبلیغاتی علیه ملت ایران مقابله کند، همه باید دشمن را بشناسیم و فریب دشمن در مذاکره و زیر پا گذاشتن تعهدات خود را بشناسیم، البته مسئولان باید تمام تلاش خود را برای بهبود زندگی مردم انجام دهند. تصمیمات خود را به سرعت اجرا کنید و مدارک را دور بریزید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید