دولت با افزایش جزئی 10 درصدی حقوق بازنشستگان نارضایتی ایجاد کرد

دولت با افزایش جزئی 10 درصدی حقوق بازنشستگان نارضایتی ایجاد کرد

روح الله حضرت پور در یادداشتی خطاب به دولت و وزیر نیرو گفت: اینجا قلب مردم ارومیه، استان آذربایجان و بسیاری از مردم کشور است، از مصیبت ارومیه نه تنها ارومیه بلکه تمام دنیاست. گریه برای این دریاچه .

نماینده مردم ارومیه در مجلس یازدهم افزود: علیرغم همه هیاهوها، وزیر نیرو و همه کسانی که در این زمینه مسئولیت دارند حتی به خود زحمت نمی دهند که درباره وضعیت این دریاچه صحبت کنند، انگار نه انگار. 95 درصد آن یک دریاچه خشک شده است.” ! انگار نه، انگار جان 15 میلیون نفر در خطر است! اینطور نیست که هزاران میلیارد سرمایه در اثر سوء مدیریت از بین رفته باشد!

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: شما به وعده خود عمل نکردید، شما که می خواهید مشکل زیست محیطی منطقه غرب آسیا را حل کنید در حل بحران دریاچه ارومیه باقی ماندید. انتظار داریم نمایندگان دولت بلافاصله در منطقه حاضر شوند و از وضعیت دریاچه ارومیه بازدید و با مردم گفتگو کنند. یک حکومت مردمی باید در عمل به فکر مردم باشد و صرفاً مدعی محبوبیت در شعار نباشد.

حضرت پور در سخنان دیگر خود با انتقاد از وضعیت حقوق بازنشستگان گفت: دولت با افزایش 10 درصدی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی برای بیش از یک و نیم میلیون مستمری بگیر تامین اجتماعی در کشور خشم ایجاد کرده است. لازم است سریعاً به این معضل توجه شود.» رفع شود موضوع حقوق بازنشستگان شاغل نیز یکی از مواردی است که باید به آن رسیدگی شود، مجلس افزایش غیرقانونی دولت را رد کرده است و انتظار می رود این موضوع مورد توجه قرار گیرد. در اسرع وقت ساماندهی خواهد شد.فرزندان مستمری بگیران که نیازمند حمایت پدران و مادران خود هستند منتظر اقدامات دولت هستند و لازم است در خصوص اصلاح حقوق بازنشستگان تصمیم فوری اتخاذ شود.

دیدگاهتان را بنویسید