دولت برای جمع آوری کمک به زلزله زدگان کوی حساب بانکی کریم باقری را مسدود کرد!

دولت برای جمع آوری کمک به زلزله زدگان کوی حساب بانکی کریم باقری را مسدود کرد!

در حالی که مردم زلزله زده خوی به شدت به عملکرد دولت رئیس جمهور در امر کمک رسانی اعتراض کرده اند، دولت نتوانسته کمک های مردمی برای ارسال به خوی را جمع آوری کند و چهره های مردمی و مردمی را از اقدام در این رویکرد باز داشته است.

روز گذشته کریم باقری، دستیار یحیی گل محمدی در باشگاه پرسپولیس که پیش از این نقش پررنگی در امداد رسانی به مردم زلزله زده تبریز داشت، با انتشار پستی در اینستاگرام تلاش کرد تا به سهم خود به مردم کوی کمک کند.

به همین دلیل در پستی اینستاگرامی نوشت

چندی بعد اما کریم باقری با انتشار پستی در اینستاگرام از مسدود شدن حساب بانکی خود خبر داد. در واقع کمتر از دو ساعت پس از اعلام شماره حساب بانکی «کریم باقری» برای کمک گرفتن از مردم برای زلزله زدگان کوی، حساب بانکی وی مسدود شد تا کریم در این مرحله از کمک به مردم هو جلوگیری کند.

کریم باقری چندی پیش با انتشار پست دیگری در توضیح این حادثه نوشت: سلام به هموطنان عزیز. در میان التماس های فراوان دوستان و آشنایان برای ابراز همدردی از طریق کمک های نقدی و بشردوستانه، با توجه به سوابقم در این زمینه ها، خودم تصمیم گرفتم که مسئولیت این کار را بر عهده بگیرم تا طبق روال معمول سعی کنیم مقداری از فشارها را کاهش دهیم. و رنج مردم.دادن صبح روز سه شنبه شماره اکانت اینستاگرام را دادم اما چند ساعت بعد اکانت مسدود و غیرفعال شد. از همه کسانی که توانستند کمک های نقدی واریز کنند و کسانی که علیرغم تلاش های مکرر نتوانستند تشکر کنم. تمام کمک ها را هر چند اندک اما حلال و پر برکت به دست مردم عزیزتان خواهم رساند. امیدوار بودیم کمک های خوبی به دست هموطنان برسد، اما خدا شاهد است که دست ما بسته است».

دفتر ریاست جمهوری، حساب بانکی

اداره ریاست جمهوری، حساب بانکی

دیدگاهتان را بنویسید