دولت برای حل مشکل تلاش جدی کند/ تلاش دشمن برای نشر اکاذیب ادامه خواهد داشت


ساعت: 14:58
تاریخ ارسال: 1301/10/09
کد خبر: 1920786

آیت الله ناصری امام جمعه یزد با اشاره به تورم افسارگسیخته اخیر گفت: امیدواریم با تغییر رئیس کل بانک مرکزی و موافقت دولت و مجلس شاهد تلاش جدی دولت باشیم. برای حل مشکلات

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش یزدرسا ، آیت الله محمدرضا ناصری در خطبه های نماز جمعه این هفته یزد با اشاره به اینکه امروز دروغ ابزار دشمنان است و همواره از آن در اغتشاشات و ایجاد مشکلات و انحرافات استفاده می کنند، اظهار داشت: دشمنان ما از دروغ استفاده می کنند. ایجاد می کنند و روی آن کار می کنند و از آن برای ایجاد مشکلات در زمینه ها و جنبه های مختلف زندگی شخصی، اجتماعی و سیاسی استفاده می کنند.

وی گفت: دشمنان با دروغ های خود مردم را از راه راست منحرف می کنند و در این میان به نفع خود بهره برداری لازم را انجام می دهند.

ناصری با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب، دشمن پنجه های آهنین خود را زیر دستکش های مخملی پنهان کرده است تا گلوی ملت ها را بفشارد، گفت: دشمنان با دروغ ملت ها را در چنگال خود اسیر می کنند.

و ادامه داد: اگر دروغ وارد جامعه ما شود اصلاحی در جامعه صورت نمی گیرد زیرا کلید همه بدی ها دروغ است.

امام جمعه یزد تصریح کرد: در دنیای امروز دشمنان به نام حقوق بشر دروغ های بزرگی را بالای سر ملت ها منتشر کرده اند.

ناصری در بخشی دیگر از سخنان خود به مناسبت 18 آذر گفت: بصیرت و بصیرت به حقایق یک ضرورت است و امام خمینی (ره) با بصیرت خود به جوانان آن زمان آنان را در مسیر مبارزه با طاغوت قرار داد. و آنها را روشن کرد. آنها را از مشکلات زمان آگاه ساخت.

وی بیان کرد: جوانان امروز باید بصیر بوده و نسبت به همه دروغ های رسانه های دشمن آگاه باشند و فریب این شرکت های دروغ پرداز را نخورند.

ناصری ادامه داد: امروز صدها رسانه فارسی زبان علیه انقلاب فعالیت می کنند و با نگاهی به مردم سعی در تغییر عقاید دارند. از قدرت تفکر و تحلیل و درایت درست در اخبار استفاده کنید تا از تفرقه در جامعه جلوگیری کنید.

نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه امروز دشمن از مشکلات کشور ما سوء استفاده می کند، افزود: جوانان ما باید هوشیار باشند و اجازه ندهند دشمن در راستای اهداف خود از آنها سوء استفاده کند و با آوردن همه متحد شویم. سلایقمان به هم نزدیکتر است، در مقابل دشمن بایستیم و در برابر هم نباشیم.

ناصری ادامه داد: شهید سپهبد سلیمانی با بصیرت و درایت خود توانست بسیاری از ملت های مسلمان را بیدار کند و در تمام مسیر با خود همراهی کند و همه را در یک مسیر هدایت کند و از آن زمان پیروزی های مسلمانان در فلسطین و… تبدیل شد. بیرون

وی تاکید کرد: اگر ایمان به خدا و عمل برای خدا در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و غیره زندگی انسان گنجانده شود، پیچیده ترین مشکلات جوامع بشری حل می شود.

ناصری درباره گرانی ها به ویژه گرانی دلار و سکه گفت: امیدواریم با تغییر رئیس کل بانک مرکزی این مشکلات هر چه زودتر برطرف شود و رئیس جمهور و هیئت دولت نیز به روند کار تسریع کنند. حل مشکل گرانی در کشور با همراهی دولت

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید