دولت برنامه خوبی برای معیشت فقرا دارد/ همکاری دولت و مجلس در دولت های گذشته ضعیف بود

ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۸/۲۲
کد خبر: 1783888

حفاری بنابی آشتی مجلس و دولت را اقدامی ارزشمند دانست و گفت: این همکاری دولت و مجلس در دولت های گذشته ضعیف بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آنایی، مراسم تودیع و معارفه شهردار جدید هوشه مهر صبح امروز با حضور فرماندار، نماینده مردم بناب و هوشه مهر، شهردار سابق و منتخب هوشه مهر و تنی چند از مسئولان برگزار شد.

حجت الاسلام باقری بنابی در این مراسم از همفکری مجلس، دولت و قوه قضائیه برای رسیدگی به معیشت مردم خبر داد و خاطرنشان کرد: دولت برنامه های خوبی برای بهبود معیشت مردم به ویژه قشر ضعیف جامعه دارد.

وی آشتی مجلس و دولت را اقدام ارزشمندی دانست و گفت: این همکاری بین دولت و مجلس در دولت های گذشته ضعیف بوده است.

نماینده مردم بناب ایجاد تعامل بین شورای شهر بناب، شهرداری، شورای شهر کوشه مهر و روستاهای بناب و تداوم آن در جهت رفع مشکلات را سازنده و موثر دانست و تاکید کرد: همسویی اهداف و کار مسئولان شهری نقش مهمی در رفع موانع و بهبود شرایط خواهد داشت.

حجت الاسلام بنابی با تمجید از عملکرد یوسف زاده شهردار سابق خوشه مهر و تجلیل از خدمات وی ابراز امیدواری کرد با توجه به تجربه پرویز کشاورز در چنین سمت هایی، این روند قویتر از گذشته ادامه یابد.

وی تاکید کرد: این تا زمانی است که تعامل و مشارکت سازنده بین شهرداری و شورای شهرداری در تحقق هر چه بیشتر این هدف بی تاثیر باشد.

وی ضمن اعلام آمادگی برای کمک به توسعه شهر کوشه مهر از شهردار منتخب خواست بر موضوع آسفالت و آب و فاضلاب کوشه مهر نظارت کند.

نماینده مردم بناب در پایان گفت: احداث شعبه بانک سپه در خوشه مهر یکی از اقداماتی است که در مدت زمان کوتاهی شاهد آن خواهیم بود و در تلاش هستیم تا شعبه بانک کشاورزی در این زمینه افتتاح شود. شهر

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید