دولت در بودجه سال 1401 روستاها را مرکز تولید در نظر گرفت


زمان: 9:01 شب
تاریخ انتشار: 1400/11/26
کد خبر: 1808876

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: دولت در بودجه 1401 روستاها را به عنوان قطب تولید و تبدیل معرفی کرد و بسیاری از منابع را به این حوزه اختصاص داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ علی نیکزاد سه شنبه شب در دیدار مردمی با اهالی روستای خیارک سردابه اردبیل گفت: در بودجه 1401 روستا با ویژگی ها و مولفه های تولید انواع محصولات کشاورزی، دامی و باغی و همچنین امکانات عالی گردشگری به عنوان مرکز تحول و تحرک برای اعطای اعتبار تامین نیازهای زیرساختی در این مناطق.

وی افزود: بودجه 1401 هفته آینده در مجلس علنی بررسی می شود و تمام تلاش ما بر این است که بیشترین منابع را از نظم ملی در استان اردبیل به ویژه در روستاها جذب کنیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی از مدیران استانی خواست برای آشنایی بیشتر با مشکلات اهالی و رفع مشکلات آب شرب و توسعه روستاها به روستاها سفر کنند. پایه.

نق زاد افزود: در صورت رسیدگی به موضوع تولید و همچنین توسعه، زیرساخت ها و زیرساخت های مورد نیاز در روستاها، سایر مهاجرت ها به حداقل می رسد و شاهد حضور پایدار جوانان و نوجوانان در روستاها برای حمایت از تولید خواهیم بود. مراکز.”

وی گفت: به زودی معاون رئیس جمهور در حوزه محرومیت زدایی و روستایی استان حضور پیدا می کند و می توانیم با کمبودهای استان در حوزه روستایی و جامعه عشایری و با تامین منابع لازم در آینده مقابله کنیم. سال، مشکلات آب آشامیدنی به طور کامل توسعه خواهد یافت. ”روستایی و همچنین اجرای طرح های آزمایشی.

نقزاد با ابراز خرسندی از ورود بسیج سازندگی در اجرای طرح آبرسانی به بیش از 450 روستای استان، خاطرنشان کرد: این حرکت به آبفای کمک می کند تا خدمات بهتری به روستائیان برای تامین آب شرب ارائه کنند. روستاها بعد از 2 سال

وی نگرانی روستائیان منطقه هیارک و روستاهای سردابه را یادآور شد و افزود: احداث سد معیشتی، سالن ورزشی، گازرسانی به روستاهای دورافتاده، آسفالت راه های ارتباطی و توجه به پروژه های نیمه تمام در روستاها از جمله اقدامات انجام شده است. از جمله مطالبات منطقه

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت:

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید